گروه خودروسازی سایپا موفق شد با عبور از تیراژ تولیدی ۱۱۶هزار دستگاه خودرو تا پایان هفته گذشته، تیراژ تولیدی خود در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته را افزایش داده و از آن عبور کند.
با وجود تعطیلی یک ماهه کارخانه تسلا در کالیفرنیا به خاطر شیوع کرونا، این شرکت توانست در فصل دوم امسال آمار تحویل خودرو به مشتریان را بالاتر از حد انتظار تحلیل گران ثبت کند.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از تولید L90 ایرانی با همکاری سایپا و دانشگاه علم و صنعت خبر داد و گفت: تولید این پلتفرم توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، دانشگاه علم و صنعت و گروه خودروسازی سایپا در حال پیگیری است.
با توجه به تجهیز شمار روزافزونی از خودروهای جدید به فناوری های روز در سراسر جهان و رد و بدل شدن اطلاعات شخصی بین خودرو و دستگاه هایی چون تلفن همراه ضرورت حذف این اطلاعات قبل از فروش خودرو بیش از پیش احساس می شود.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل گروه خودروسازی سايپا گفت: در راستای ایجاد تحول در فرآیندهای عملیاتی و معماری برند محصولات، سایپا براي نخستین بار روند نامگذاری و تيپبندی محصولات خود را یکسانسازی و ساختارمند کرد تا مشتریان گرانقدر هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود نسبت به وضعيت خودرو و ویژگیهای آن مطلع باشند.