Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با همکاری یک گروه فناوری صورت می گیرد:

کنترل از راه دور خودروهای «جگوار لندرور» با نرم افزار جدید

شنبه | ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۹۵۸ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت بریتانیایی «جگوار لندرور» با همکاری یک گروه فناوری مستقر در برلین از نرم افزار جدیدی برای کنترل و دسترسی از راه دور خودروهای خود استفاده خواهد کرد.

شرکت بریتانیایی «جگوار لندرور» با همکاری گروه فناوری یوتا (IOTA) مستقر در برلین  آلمان از نرم افزار جدیدی برای کنترل و دسترسی از راه دور خودروهای خود استفاده خواهد کرد.

این نرم افزار با عنوان «IOTA Access» محصول مشترک دانشگاه کمبریج و یک استارتاپ اروپایی است که امکان دسترسی شرطی به خودرو را برای افرادی غیر از کاربر اصلی فراهم می کند.

برای مثال با استفاده از این نرم افزار جدید که در داخل خودروهای جگوار جاسازی خواهد شد، کاربر می تواند از راه دور درب صندوق عقب خودرویش را باز کرده و به یک همسایه اجازه دهد تا بسته ای را داخل آن قرار دهد.

به علاوه کاربر می تواند دسترسی شرطی افراد خاص به وسیله نقلیه خود را لغو کند.

گروه فناوری یوتا اعلام کرد علاوه بر جگوار لندرور با چند شرکت بزرگ دیگر از جمله سازنده تراشه اروپا «STMicroelectronics» و شرکت ژاپنی NTT Data برای راه اندازی این نرم افزار همکاری می کند.

براساس این گزارش، جگوار لندرور با ارسال ایمیلی به رویترز همکاری خود با این گروه که در زمینه «فناوری دفتر کل توزیع شده» (یک فناوری مشابه با بلاک چین) تخصص دارد را تأیید کرد.

«دومینیک شینر» از بنیانگذاران یوتا به رویترز گفت: "با نرم افزار IOTA Access شما می توانید از گوشی خود برای دسترسی به همه چیز استفاده کند. گوشی های ما می توانند در نقش کلیدهای شخصی مان عمل کنند."

به گفته وی خودروساز بریتانیایی از روابط و همکاری دیرینه ای با یوتا برخوردار است و محصول آن در خودروهای این شرکت جاسازی خواهند شد.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کنترل از راه دور خودروهای «جگوار لندرور» با نرم افزار جدید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است