Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نگاهی به رقبای چانگان cs۳۵ در بازار

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۰ | کد خبر: CP- ۹۹۴۰ | سرویس: مقایسه خودروها
کارپرس:
چانگان cs35 از همان ابتدای ورود به بازار ایران فراز و نشیب های بسیاری را گذرانده است اما همچنان می توان این خودرو را رقیب بسیاری از خودرو های موجود در بازار دانست.
به گزارش کارپرس، از این سری و مدل‌هایی که تاکنون عرضه‌شده‌اند هیچ‌کدام در حدی که باید، نبودند همگی تعداد کمی آپشن از لاین آپ اولیه داشتند. با این‌ حال ورود این خودرو به بازار ایران ادامه داشت و مدل‌های اکنون هم واقعاً بد نیستند. خرید و فروش چانگان پس از مدتی طولانی ادامه پیداکرده و حال باید دید، آیا این خودرو حرفی برای زدن در مقابل رقیبانی چون ام‎وی‌ام، لیفان و ... دارد؟

بنابر اعلام وب‌سایت دیوار، خرید چانگان CS۳۵ تا حدودی منطقی است و اگر از قیمت بالای آن صرف‌نظر کنیم، همچنان با خودرویی استاندارد روبه‌رو هستیم. با این‌ حال همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد و برای هر پیشرفتی یک رقیب بر سر راه وجود دارد. دو برند ‌ام وی‌ام و لیفان خودرویی با توان رقابتی بالا وارد بازار کرده‌اند که دست بر قضا به‌صورت مستقیم با خریدوفروش چانگان CS۳۵ رقابت می‌کند. این رقبا ‌ام‎وی‌امX۲۲ و لیفان X۶۰ هستند.

برای مثال اگر از قدرت خروجی این خودروها شروع کنیم، با ۱۳۱ اسب بخار لیفان X۶۰ برمی‌خوریم که به‌تنهایی بر ۱۲۳ اسب بخار Cs۳۵ برتر است. از طرفی دیگر ام‎وی‌امX۲۲ با ۱۰۵ اسب بخار در پایین این لیست قرار می‌گیرد و نکته جالبی که باید بدانید این است که دور موتور تمام این ۳ مدل با ۶۰۰۰ دور در هر دقیقه تأمین می‌شود که در این صورت باید تصمیم شما برای خرید چانگان CS۳۵ قطعی ‌شود؛ البته اگر این نکته را کنار بگذاریم که با خرید چانگانCs۳۵ همان جعبه‌دنده نصیبتان می‌شود که در ام‎وی‌ام تعبیه شده است . از همین‎رو می‏‌توانیم فاکتور وزن را نیز کنار بگذاریم، چون هر سه این مدل‌ها هم‌وزن هستند و آن‌قدرها نمی‌توانند در قدرت خروجی تغییر ایجاد کنند.

با این‌ وجود ام‎وی‌امX۲۲ در مقایسه با چانگان CS۳۵ به نسبت سوخت کمتری مصرف می‎کند. برای آماری دقیق‌تر هم باید بدانید که چانگان ۷.۲ لیتر، لیفان ۸.۱ لیتر و ام‎وی‌ام تنها ۶.۱ لیتر بر هر صد کیلومتر می‌سوزانند. با این‌ حال همیشه در خریدوفروش چانگان CS۳۵ سیستم‌های امنیتی قدرتمندتر خواهند بود. با خرید چانگان CS۳۵ به ۳ ست کامل ترمز دسترسی خواهید داشت و دو مدل دیگر فقط دو نوع ترمز دارند. در ضمن کیسه‌های هوا در چانگان کامل‌تر و بهینه‌تر هستند و از تست‌های بسیاری نیز سربلند بیرون آمده‌اند. با این‌ حال به‌غیراز جعبه‌دنده تمام موارد زیر بین این سه مدل مشترک است و می‌توان براساس این مشخصات تصمیم به خرید گرفت:

سیستم کولر و تهویه مطبوع - آینه‌های جانبی برقی - سنسور دنده عقب - قفل ایمنی کودک - چراغ ترمز سوم - گرم‌کن شیشه عقب - شیشه بالابر برقی - برف کن عقب - چراغ مه‌شکن جلو و عقب - درب بازکن صندوق و باک از داخل - قفل مرکزی و سیستم هشداردهنده باز بودن درب - سیستم ضد سرقت - قفل ایمنی کودک - فرمان هیدرولیکی تلسکوپی قابل‎تنظیم - سیستم تنظیم چراغ‎ها و پرده شیشه‎ای عقب.

برای خرید چانگان Cs۳۵ در سایت دیوار تقریباً به ۱۲۵ تا ۱۵۵ میلیون تومان پول نیاز دارید. این موضوع وقتی عجیب‌تر می‌شود که متوجه می‌شوید ام‎وی‌امX۲۲ با قدرتی کمتر با همین رنج قیمتی به فروش می‌رسد. از طرفی دیگر لیفان با قدرت بیشتر و رنج قابلیت‌های بیشتر از ۱۱۵ تا ۱۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. این موضوع تا حدودی برای خریداران نگران‌کننده است زیرا بدون شک تصمیم‌گیری برایشان سخت می‌شود. از طرفی این سری خودروهای چینی همگی استاندارد هستند و از طرفی دیگر ۲۰ میلیون تومان اختلاف واقعاً عدد بزرگی است. با همه این اوصاف تصمیم‌گیری نهایی میان چانگان CS۳۵ و رقیبانش با شماست.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی به رقبای چانگان cs۳۵ در بازار

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است