Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
کار نکنید، خبری از حقوق نیست!

فیات کرایسلر کارکنانش را تهدید کرد

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۴ | کد خبر: CP- ۱۵۰۵۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
هفته گذشته کارکنان کارخانه فیات کرایسلر در دیترویت به طور موقت دست از کار کشیده بودند چونکه اعتقاد داشتند یکی از همکارانشان به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش کارپرس، گروه خودروسازی فیات کرایسلر در اخطاری شدید به کارکنان خود اعلام کرد چنانچه دست از کار بکشند حقوق و دستمزدشان متوقف خواهد شد.

این اخطار پس از آن صادر می شود که کارکنان دو کارخانه خودروسازی فیات کرایسلر در دیترویت طی هفته گذشته به خاطر نگرانی از آنچه سوء مدیریت در رابطه با رسیدگی صحیح به خطرات ویروس کرونا نامیده بودند تولید را متوقف کرده بودند.

«مایک رشا» رئیس تولید آمریکای شمالی گروه فیات کرایسلر در این رابطه اعلام کرد: "تعطیلی غیرمجاز کار در کارخانجات ما باعث ایجاد اخلال و نگرانی های ایمنی خواهد شد که قابل تحمل نیست."

به گفته وی کارکنانی که باعث تحریک دیگران به تعطیلی غیرمجاز شوند با اقدامات انضباطی روبرو خواهند شد و در نتیجه حقوق و دستمزدی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

براساس این گزارش تهدید فیات کرایسلر پس از وقفه های تولیدی ناشی از کرونا درکارخانه های تولید پیکاپ جیپ و رم نشان می دهد که تنش هایی هنوز در داخل خودروسازان دیترویت وجود دارد، شش هفته پس از آنکه آنها کارکنان را به خطوط مونتاژ فراخواندند.

در حالی که شرکت ها مشتاق به بازگردادن تولید به سطوح قبل از اعمال قرنطینه هستند، کارکنان نگران این هستند که در محیط کار در معرض ابتلا به ویروس کووید 19 قرار گیرند.

هفته گذشته کارکنان کارخانه «جفرسون نورث» فیات کرایسلر در دیترویت موقتاً از کار دست کشیدند چونکه عقیده داشتند یکی از همکارانشان به کرونا مبتلا شده است.

در روز 27 ژوئن نیز پرسنل کارخانه وانت سازی فیات کرایسلر در میشیگان تولید را به خاطر نگرانی از عدم استریلیزه کردن مناسب ایستگاه های کاری خود متوقف کردند.

منبع: هندوستان تایمز

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فیات کرایسلر کارکنانش را تهدید کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است