Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
یک دانستنی:

چرا خودرو با رنگ سفید می‌خریم؟!

پنج شنبه | ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۷ | کد خبر: CP- ۲۱۵۵۰ | سرویس: دانستنیهای خودرویی
کارپرس:
معمولاً انتخاب رنگ رنگ یکی از ساده‌ترین بخش‌های فرآیند خرید خودرو است،انتخاب رنگ سفید و دردسر‌های فروش و نگهداری آن
به گزارش خودروپرس، معمولاً انتخاب رنگ یکی از ساده‌ترین بخش‌های فرآیند خرید خودرو است. دو راه دارید! یا هنگام انتخاب خودروی جدید مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنید یا هر آنچه را که در دسترس است با یک نمونه کارکرده انتخاب می‌کنید. رنگ سفید، رنگی نیست که بسیاری از مردم آن را به عنوان رنگ ایده‌آل خودروی خود بدانند، اما زمانی که مطمئن نیستید دنبال چه چیزی هستید، می‌توان این رنگ را انتخاب کرد.

محبوب‌ترین رنگ‌های خودرو در بریتانیا پر زرق و برق‌ترین رنگ‌ها نیستند. خاکستری و سیاه بیشترین تقاضا و البته سفید همیشه در بالای نمودارها قرار داد. اگر هنگام انتخاب رنگ دچار سردرگمی شده‌اید، احتمال زیادی وجود دارد که با یک ماشین سفید روبرو شوید. آیا این یک نتیجه خوب است؟ بیایید به دلایل موافق و مخالف خرید یک ماشین سفید نگاه کنیم.

دلیل اصلی خرید یک ماشین سفید این است که ظاهر آن را دوست دارید. برخی از خودروها در رنگ سفید عالی به نظر می رسند، در حالی که برخی دیگر می توانند کمی بی مزه به نظر برسند. بسته به چرخ‌ها و سایر عناصر ظاهری روی خودرو، رنگ سفید می‌تواند شیک یا خوش‌رنگ به نظر برسد. زیبایی در چشم بیننده است، بنابراین شما باید خودتان این کار را انجام دهید، اما توصیه می کنیم در انتخاب رنگ سفید در خودروهای دارای سپر یا سایر قطعات تزئینی بیرونی که رنگ بدنه ندارند، مراقب باشید. وقتی عناصر خاکستری تیره یا مشکی در قسمت بیرونی خودرو دارید، تضاد با رنگ سفید می تواند کاملاً واضح باشد.

آیا ارزش فروش مجدد در خودروهای سفید خوب است؟
با این حال، یکی از بزرگترین دلایلی که خریداران یک خودروی سفید را در نظر می گیرند، ارزش بازار فروش آن است. رنگ‌های جذابی مثل طلایی، تیتانیوم، آبی زنگاری و ... می‌توانند خریداران را ناامید کنند و ارزش فروش مجدد خودرو را کاهش دهند. با این حال، صرف نظر از رنگ آنها، به ندرت تفاوت زیادی را در اکثر خودروهای مدرن در زمان فروش مشاهده خواهید کرد. این فاکتوری است که باید در نظر گرفته شود، اما نقش مهمی ایفا نمی کند مگر اینکه بین چیزی مانند نارنجی روشن و سفید ساده انتخاب کنید.

آیا خرید خودروهای سفید ارزانتر است؟
گاهی اوقات با انتخاب رنگ سفید، صرفه جویی بیشتری خواهید کرد. اغلب به عنوان رنگ پایه برای یک ماشین جدید، بدون هیچ هزینه اضافی، گنجانده می شود. سفید متالیک، همراه با سایه های مرواریدی، گاهی اوقات یک گزینه مقرون به صرفه است، اما رنگ سفید پایه اگر در وهله اول در هزینه خودرو لحاظ نشده باشد، احتمالاً رنگ ارزان تری خواهد بود.

آیا خودروهای سفید بد بنظر می‌رسند؟
سفید قابلیت پنهان کردن خراش ها و ایرادات در رنگ ماشین را دارد. مطمئناً از این نظر، بهتر از رنگ های تیره تر است. ممکن است چند لکه در اینجا و آنجا شما را کلافه کند، اما باید در نظر بگیرید که رنگ سفید بیش از هر رنگ دیگری کثیفی و کثیفی زمستانی را نشان می دهد. انتخاب سختی است: رنگ سفید باید تمیز باشد تا به بهترین شکل به نظر برسد، اما ایرادات را پنهان می کند، در حالی که سیاه برای زیبا به نظر رسیدن نیاز به تمیز کردن کمتری دارد، اما هر خراش آن مشخص است.

آخرین نکته می تواند این باشد که رنگ سفید یک رنگ فوق العاده محبوب و رایج است. این به عنوان گزینه پیش فرض برای ون ها شناخته شده است و بسیاری از کسب و کارها اتومبیل های سفید رنگ را برای ناوگان خود انتخاب می کنند زیرا بسیار غیر تهاجمی است و باید ارزش فروش مجدد را به خوبی حفظ کند. این می تواند چیز خوبی باشد، زیرا شما در میان جمعیت قرار می گیرید و متمایز نمی شوید.
البته اگر می خواهید ماشین خود را در چشم دیگران کنید، رنگ سفید برای شما مناسب نیست.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چرا خودرو با رنگ سفید می‌خریم؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است