Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تا سال ۲۰۲۵ محقق می شود:

رشد ۳۰ درصدی تولیدات فولکس واگن با کمک هوش مصنوعی

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۹ | کد خبر: CP- ۱۵۰۶۰ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
فولکس واگن قصد دارد با استفاده از فناوری هوش مصنوعی «بینایی رایانه ای» (Computer Vision) تولیدات خود تا سال 2025 را دست کم 30 درصد افزایش دهد.

به گزارش کارپرس، شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد به زودی از فناوری هوش مصنوعی «بینایی رایانه ای» (Computer Vision) برای افزایش دست کم 30 درصدی تولیدات خود تا سال 2025 بهره خواهد گرفت.

به گفته فولکس واگن، در حال حاضر فناوری تشخیص و پردازش تصاویر «بینایی رایانه ای صنعتی» در کارخانه پورشه در شهر لایپزیگ آلمان آزمایش می شود.

آنطور که این غول خودروسازی آلمان می گوید فناوری «بینایی رایانه ای» ، اطلاعات را از داده های نوری استخراج و سپس داده های جمع آوری شده را با استفاده از هوش مصنوعی (AI) تجزیه و تحلیل می کند.

فولکس واگن می گوید تیمی متشکل از حدود 60 کارشناس علوم «بینایی رایانه ای» را برای توسعه بیشتر این فناوری و ارزیابی امکانات جدید بهره برداری از آن تشکیل داده است.

به ادعای فولکس واگن، روش جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارزیابی داده ها مشابه با توانایی انسان در تشخیص، پردازش و تجزیهو تحلیل تصاویر است.

گفته می شود فولکس واگن چندین سال است که با این فناوری کار می کند و اکنون بر شدت تلاش های خود برای رشد تولید در سالیان آینده و همچنین افزایش کارآمدی تولید محصول افزوده است.

بنا براعلام فولکس واگن، دو پروژه نخست «بینایی رایانه ای» شرکت های پورشه و آئودی در حال حاضر برای عرضه در کل این گروه خودروسازی آماده شده اند.

در کارخانه آئودی اینگولشتاد این خودروساز از فناوری فوق برای تست کیفیت استفاده می کند به طوری که از ترکیب دوربین ها با نرم افزار مبتنی بر یادگیری ماشین جهت تشخیص عیب و ترک خوردگی قطعات بهره گرفته می شود.

منبع: auto.economictimes.com

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رشد ۳۰ درصدی تولیدات فولکس واگن با کمک هوش مصنوعی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است