یک تاکسیرانی تهرانی در اقدامی نادر با نصب بنر در یکی از نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از عملکرد این شرکت در ارائه ی خدمات مطلوب تقدیر کرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامي دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاييدي بر تلاشهاي خود در راستاي افزايش رضايت مشتريان از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، دريافت كند و صعودی 18 پلهای را از ابتداي سال جاري تا پايان ديماه، تجربه كند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، (ایساکو) با هفت پله صعود در ردهبندی شرکتهای برتر ایران، در همایشIMI100، برترين ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرويي در جمع صد شرکت برتر ایران شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از هشتم دی ماه تا پایان سال جاری، روزهای جمعه را نیز به شیفت کاری تعمیرگاههای منتخب این شرکت اضافه کرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در مسیر تکریم مشتریان خود در اقدامی نوین و منحصر به فرد، لینک مستقیم صورتحساب خدمات ارائه شده در نمایندگیهای مجاز را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو از ارائه خدمات تخصصی به خودروی اچ سی کراس در بیش از90 نمایندگی منتخب این شرکت همراه با طرحهای ویژه خدماتی خبر داد.
مدیر عامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) گفت: مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای تولیدی ایران خودرو می توانند با استفاده از سامانه همراه ایساکو، از «سرویس فوری در محل» بهره مند شوند.
نمايندگيهاي مجاز منتخب ايرانخودرو به همراه اکیپهای امدادی در استانهاي ايلام، خوزستان، کرمانشاه و همدان به ویژه در مرزهای منتهی به عراق، در طرح خدمت رساني به زائرين عتبات عاليات به صورت شبانهروزي از 13 تا 21 آبان ماه به خدمت رساني خواهند پرداخت.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو در راستای مسئولیت های اجتماعی کمپین «کاروان مهر» را در دو فاز اجرا می کند. در فاز نخست اجرای این کمپین کامیونت های حاوی وسائل گرمایشی این شرکت راهی مناطق محروم کشور شد.
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزايش یافته است.
بنابرنتايج ارزشيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، شاخص رضايت مشتريان ايساكو در سال 95 رشد چشمگيري داشته، به گونه اي كه در پايان سه ماه چهارم سال گذشته 26 نمره ارتقاي رضايت مشتريان نسبت به آخرين نتايج سال 94 كسب شده است. از سوي ديگر تعداد شكايات نيز حدود 70 درصد نسبت به آغاز سال 95 كاهش داشته است.
تیم بازرسی و نظارت شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، برای گفتگوی رو در رو با مشتریان و مسئولین نمایندگیها و شناسایی نقاط قابل بهبود و ارائه راهکار، به استان ایلام سفر کردند.