Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سرویس فوری ایساکو در محل مشتری

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۷:۵۲ | کد خبر: CP- ۴۴۶۳ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
مدیر عامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) گفت: مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای تولیدی ایران خودرو می توانند با استفاده از سامانه همراه ایساکو، از «سرویس فوری در محل» بهره مند شوند.
به گزارش کارپرس، سید رضا حسینی  به چگونگی روند کار با این سامانه و درخواست سرویس فوری در محل پرداخت و گفت: مشتریان می توانند از این طریق، خدماتی مانند تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد را درخواست و در محل دریافت کنند.

وی ادامه داد: اجرای آزمایشی و محدود این طرح، که «اتوکلیک» نامگذاری شده است، به منظور ارایه سرویس‌های فوری در محل، در برخی شهرک‌های مسکونی در تهران با استقبال قابل توجه مشتریان به‌ویژه بانوان همراه بوده است.

حسینی در خصوص اجرای این طرح گفت: شرکت ایساکو با تجهیز و فعال سازی 500 دستگاه واحد سیار موتوری و بکارگیری متخصص ‌های با تجربه این ناوگان را فعال کرده است.
وی افزود: سامانه هوشمند ایساکو (ایساکو اپلیکیشن) نزدیک به یک‌‌سال است که در اختیار مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو قرار گرفته و دریافت خدماتی همچون نوبت‌دهی آنلاین، قیمت روز قطعات ایساکو، اطلاعات و دانستنی‌هایی درباره گارانتی، اصالت قطعات و سایر امکانات را تسهیل کرده است.

حسینی گفت: برای «اتوکلیک» دو شیفت کاری تعریف شده و دارندگان محصولات ایران‌خودرو از ساعت هفت صبح تا 22 امکان استفاده از این خدمت را خواهند داشت.

وی افزود: این طرح که پیشتر در نمایشگاه خودرویی مشهد رونمایی شده بود برای نخستین مرتبه و با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و کمک به حفظ محیط زیست طراحی و به مورد اجرا گذارده شده است.

مدیرعامل ایساکو یکی از اهداف اصلی این طرح را رفع محدودیت‌هایی بیان کرد که خانواده‌ها و بانوان برای مراجعه حضوری به مراکز ارایه سرویس‌های خدمات خودرویی دارند.

وی افزود: در دوره اجرای آزمایشی این طرح، بیشترین استقبال از طرف بانوان صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: طرح اتو کلیک پس از پایان مراحل آزمایشی، تکمیل فرایندهای فنی، اجرایی و پشتیبانی به صورت فراگیر در سراسر کشور انجام خواهد شد.



منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سرویس فوری ایساکو در محل مشتری

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است