Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به منظور افزایش کیفی خدمات شبکه؛

آزمون سراسری پرسنل نمایندگی های ایساکو برگزار می‌شود

دوشنبه | ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۷ | کد خبر: CP- ۴۲۵۱ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو طی یک نشست خبری از برگزاری آزمون مهارت‌سنجی سراسری پرسنل نمایندگی‌های خود در پایان هفته جاری خبر داد.
به گزارش کارپرس، آزمون سراسری ایساکو که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور بشمار می رود، امسال نیز با حضور بیش از 8500 شرکت‌کننده به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در 20 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برمبناي اين گزارش، این آزمون از سال 1387 در شرکت ایساکو برگزار می‌شود و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد. استادکاران فنی (مكانيك، برق‌كار، جلوبندي‌‌کار و گازسوزكار) در آزمون فنی و کارشناسان (مدير خدمات پس از فروش، کارشناس امور مشتریان، كارشناس پذيرش و مسئول انبار) در بخش غیرفنی این مسابقه فنی حضور پیدا می‌کنند.

در آزمون امسال، در بخش فنی سعی شده که سوالات بر اساس جدیدترین موارد مطرح شده توسط مشتریان در یک سال اخیر و بر اساس فناوری‌های اخیر محصولات شرکت ایران‌خودرو باشد. در بخش غیر فنی نیز از آخرین جزوات به روز شده امتحان به عمل خواهد آمد.

هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت در بین پرسنل، بررسی نیازمندی‌های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج  آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو بشود.

ثبت‌نام از داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت ایساکو صورت گرفته و به منظور دقت و صحت در برگزاری آزمون، رؤسای چند مرکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه، در جلسه آزمون حضور خواهند داشت؛ همچنین بیش از 40 ناظر بر اجرای آن نظارت می‌کنند.

مهندس حمید رضا حقیقت، معاون خدمات پس از فروش ایساکو در پاسخ به سوال خبرنگار کارپرس مبنی بر میزان اثر بخشی این آزمون در افزایش سطح کیفی خدمات پس از فروش ایران خودرو تاکید کرد، برگزاری آزمون بصورت غیر مستقیم و با ایجاد تاثیر در سایر عوامل موجب افزایش کیفی خدمات شبکه می گردد، اما بصورت مشخص از زمان برگزاری آزمون قبلی و بر مبنای بررسی های صورت گرفته در 6 ماه نخست سال 96، شاخص کیفی تعمیرات با افزایش 30 نمره به عدد 692 رسیده و بر این اساس شاهد افزایش کیفی خدمات بوده ایم.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آزمون سراسری پرسنل نمایندگی های ایساکو برگزار می‌شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است