Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در تعامل با دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور؛

دومین مرکز آموزشی مشترک ایساکو در کرمان افتتاح شد

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۷:۴۴ | کد خبر: CP- ۴۲۲۸ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
سازمان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از افتتاح مرکز جدید آموزش فنی ایساکو با همکاری دانشکده فنی شهید چمران کرمان خبر داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، برمبناي اين گزارش، هدف از گشایش این مرکز، کسب تجربه عملی در کنار آموزش‌های تئوری است تا دانشجویان با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته موجود، با نیازهای واقعی حوزه خدمات و تعمیرگاه آشنا شده و پس از پایان تحصیلات به عنوان یک استادکار زبده و آشنا به فناوری روز وارد بازار کار شوند.

از این رو شرکت ایساکو با آماده‌سازی کارگاهی با بهترین امکانات فنی و تعمیرگاهی در دانشکده فنی شهید چمران کرمان و به روزرسانی سرفصل‌های آموزشی زیر نظرِ معاونت آموزشی دانشگاه، تربیت ماهرترین نیروهای فنی را در کشور، هدف قرار داده است.

اين گزارش مي افزايد، مرکز آموزش فنی مجهز شرکت ایساکو در تهران تا کنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی در حوزه خدمات پس از فروش، پذیرای عده کثیری از کارآموزان و علاقمندان به این رشته از سراسر کشور بوده است و در مجموع بیش از 11 هزار نفر از نیروهای کلیدی نمایندگی‌های مجاز شبکه خدمات خود و متقاضیان آزاد را تحت پوشش آموزشی قرار داده است.

در حال حاضر نیز برای تسهیل دسترسی به این آموزش‌ها، گسترش مراکز فنی در سایر استان‌ها در دستور کار این شرکت  قرار گرفته و با همکاری دانشکده‌های فنی تا کنون در شهرستان اصفهان و کرمان دو مرکز جدید راه‌اندازی شده است.

گفتنی است شرکت ایساکو از دو جهت خود را ملزم به گسترشِ دانش فنی و علم خدمات پس از فروش می‌داند؛ پرورش نیروهای زبده برای صنعت خودروی کشور در راستای مسئولیت اجتماعی؛ و دستیابی به حداکثر رضایت مشتریان با بهره‌گیری از نیروهای حرفه‌ای در شبکه تعمیرگاهی که در زمینه تئوری و عملی مهارت کامل دارند.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دومین مرکز آموزشی مشترک ایساکو در کرمان افتتاح شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است