Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تشکر از ایساکو به سبک یک راننده تاکسی؛

ارائه خدمات مطلوب تاکسیران تهرانی را به وجد آورد

سه شنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۴ | کد خبر: CP- ۵۴۶۲ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
یک تاکسیرانی تهرانی در اقدامی نادر با نصب بنر در یکی از نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از عملکرد این شرکت در ارائه ی خدمات مطلوب تقدیر کرد.

به گزارش کارپرس، با ورود به نمایندگی 1067 ایران خودرو چشمتان به یک بنرنوشته می خورد که با نگارشی ساده از سوی یک تاکسیران از وزیر صنعت خواسته شده به شرکت ایساکو لوح تقدیر بدهد!  جالب است و نادر! معمولا در این سبک تا بوده اعتراض بوده و نه تشکر!  با پیگیری و اندکی مکاشفه دستمان به شماره ی تماس این تاکسیران تهرانی رسید.

isaco banner taxi1

نخستین نکته ای که اسباب سوال شد علت تشکر او از این نمایندکی است. آقای راننده بعد از کلی تعریف و تمجید از پرسنل نمایندگی می گوید آقا اینها وجدان کاری دارند. برخوردشان عالی است. عیب ماشین من که کلافه ام کرده بود را به سرعت حل کردند. حتا سایر عیوب ماشین دخترم را هم که بخاطر یک مشکل به همین نمایندگی برده بودم بدون اینکه درخواست کرده باشم خودشان حل کردند. وقتی پرسیدم من که نخواسته بودم سایر قطعات را عوض کنید گفتند فلان قطعات هم نیاز به تعویض داشت و ممکن بود در تعطیلات عید دچار مشکل شود. آنها که نمی دانستند من می خواهم به این شکل تشکر کنم. پس آدم های خوبی هستند که اینگونه کار مردم را راه می اندازند...

آقای راننده نظرات جالبی در مورد خودروهای ایرانی دارد. می گوید خودروهای ایرانی بهترند چراکه خدمات و قطعاتشان همیشه در دسترس است. پس من همیشه خودروی ایرانی می خرم!

او می گوید می شود سایر نمایندگی های خصوصی که زیر نظر خودروسازان فعالیت می کنند را نیز با آموزش ارتقاء داد. معتقد است نبود آگاهی موجب شده برخی نمایندگی ها کیفیت لازم را ارائه ندهند و اگر سعی شود با آموزش بیشتر پرسنل می توان همه ی نمایندگی های خدمات خودرویی کشور را به سطح مطلوب رساند.

نکته ی جالبی که در گفتگو با این راننده وجود داشت تلاش او برای تقدیر از عملکرد مطلوب است. از او پرسیدیم نظرت در مورد افرادی که با نوشتن روی خودروی خود اعتراض می کنند چیست؟  سریع پاسخ داد آنها دارند به خودشان لطمه می زنند! اگر با یک نمایندگی مشکل دارند کلافه نشوند و مشکل را از طریق شماره 096440 به ایران خودرو اطلاع دهند تا مشکلشان حل شود. شرکت های ایرانی متعلق به همه مردم ایران است. این تجربه ی من است...

آنچه در مواجهه با این راننده دستگیرمان می شود لزوم ارتقاء در شیوه های رفتاری با مشترکان معترض است. او می گوید آنقدر برخورد این نمایندگی خوب بود که حتا اگر نمی توانستند مشکل را رفع کنند باز هم از رفتار خوبشان خرسند بودم.

ماهیت تشکر این هموطن یک سر داستان است. سر اصلی این قصه این نکته است که با بهبود عملکرد و خدمات می توان مردم را سوی استفاده از کالای ایرانی تشویق کرد. نکته ای که کلاف گمشده ی فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی است. خدمات پس از فروش مطلوب...

isaco banner taxi2

 

* نویسننده: سید مهدی حسینی

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارائه خدمات مطلوب تاکسیران تهرانی را به وجد آورد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است