رضا حسینی افزود: این در حالی است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال 95 برای هشتمین بار متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.
وي افزود: ایساکو سال 96 را با برنامه «جهش» آغاز کرد كه این برنامه بر مبنای سه عنوان «جلب» اعتماد مشتريان و ارتقاي برند ايران خودرو، «هوشمندي» در فروش، كيفيت و افزايش بهرهوري در فرآيندها و «شناسايي» نياز مشتريان، طراحي و توسعه نوآورانه در خدمات پس از فروش اجرایی شد تا سطح رضایتمندی دارندگان محصولات ایران خودرو از خدمات پس از فروش بیش از پیش ارتقاء یابد.
حسيني تصريح كرد: در راستای اجرای برنامه «جهش»، ایساکو با بهبود در فرآيندهای پذيرش تا ترخيص، پیشبینی و کاهش زمان تعمیرات، بهروزآوری و بهینهسازی سيستم جامع خدمات و بازرگانی نمایندگیها و بازنگری در سیستم مدیریت موجودی قطعات یدکی انبارها، موفق به افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شده است.
وي در پایان گفت: در ادامه سال جاری با هدف قرار دادن کسب رتبه اول خدمات در سطح کشور، ارائه خدماتی جامع و مثالزدنی را برای مشتریان در سرفصل کار خود قرار دادهایم.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان