Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
براساس نتایج استاندارد اعلام شد؛

روند صعودی خدمات پس از فروش در ایران‌خودرو

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۷:۱۱ | کد خبر: CP- ۳۸۹۵ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزايش یافته است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این باره گفت: طبق گزارش شهريور شركت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساکو که در بهار سال گذشته عدد 711 را نشان می‌داد در سه ماهه ابتدای سال 96 به 736 رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود باز هم موفق به افزایش چشمگیر رضایت مشتریان شد.

رضا حسینی افزود: این در حالی‌ است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال 95 برای هشتمین بار متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.

وي افزود: ایساکو سال 96 را با برنامه «جهش» آغاز کرد كه این برنامه بر مبنای سه عنوان «جلب» اعتماد مشتريان و ارتقاي برند ايران خودرو، «هوشمندي» در فروش، كيفيت و افزايش بهره‌وري در فرآيندها و «شناسايي» نياز مشتريان،‌ طراحي و توسعه نوآورانه در خدمات پس از فروش اجرایی شد تا سطح رضایت‌مندی دارندگان محصولات ایران خودرو از خدمات پس از فروش بیش از پیش ارتقاء یابد.

حسيني تصريح كرد: در راستای اجرای برنامه‌ «جهش»، ایساکو با بهبود در فرآيندهای پذيرش تا ترخيص، پیش‌بینی ‌و کاهش زمان تعمیرات، به‌روزآوری و بهینه‌سازی سيستم‌ جامع خدمات و بازرگانی نمایندگی‌ها و بازنگری در سیستم مدیریت موجودی قطعات یدکی انبارها، موفق به افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شده است.

وي در پایان گفت: در ادامه سال جاری با هدف قرار دادن کسب رتبه اول خدمات در سطح کشور، ارائه خدماتی جامع و مثال‌زدنی را برای مشتریان در سرفصل کار خود قرار داده‌ایم.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

روند صعودی خدمات پس از فروش در ایران‌خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است