سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و در راستاي عمل به مفاد قانون حمايت از مصرف كنندگان خودرو، سرعت رسيدگي به شكايات مشتريان را افزايش داد.
مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: مشتری مداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است و اعتقاد داریم که بنگاه های اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند و براین اساس سایت آنلاین این شرکت راه اندازی شده است.
به منظور كاهش ترددهاي درون شهري در طول هفته و رعايت فاصله گذاري اجتماعي، افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، تعمیرگاههای مرکزی سایپا در تهران، در روزهای جمعه نیز به مشتریان خدمات ارائه میدهند.
ویژه /
با هدف کاهش مراجعه حضوری و افزایش رضایت مشتریان
مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه اجرت خدمات در محل امدادخودرو سایپا رایگان است و برای ایاب و ذهاب ناوگان امدادی این شرکت نیز مبلغی دریافت نمی شود، گفت: امدادخودرو سایپا در راستای همکاری با کمیته اجتماعى و انتظامى ستاد ملى مدیریت کرونا، ناوگان بین جاده ای خود را کاهش داد تا با استفاده از این پتانسیل، خدمات در محل خود را در سطح شهرهای کشور افزایش دهد.
مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به ارائه خدمات امدادی به مشتریان در تعطیلات نوروز ۹۹ گفت: خدمات امداد در محل گروه خودروسازی سایپا با توان بیشتر استمرار خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: به منظور کاهش مراجعه مشتریان محترم گروه سایپا به نمایندگیها و با هدف کاهش تردد در سطح شهرها بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گارانتی خودروهایی که در فروردین ۹۹ به پایان میرسد به مدت یک ماه یا دوهزار کیلومتر تمدید می شود.
اجرت تعمیرات و ایاب ذهاب امدادی تا پایان فروردین 99 رایگان شد
شرکت امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد گروه سایپا برای روزهای پایانی سال و سال جدید، با هدف اجرای صحیح پویش #در_خانه_بمانیم اجرت تعمیرات و ایاب ذهاب خدمات خود را رایگان اعلام کرد.
مدیرعامل سایپایدک گفت: با وجود برخی محرک ها در بازار و عواملی که می تواند به افزایش بهای قطعات و ارائه خدمات منجر شود، به منظور حمایت از مصرف کنندگان و مشتریان گروه خودروسازی سایپا، قیمت قطعات یدکی سایپا افزایش نخواهد یافت.
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک در امور بازرگانی با اشاره به تغییرات انجام شده در حوزه بازرگانی سایپایدک، گفت: با برنامهریزیهای انجام شده، کسب و کار شبکه نمایندگی ها در حوزه بازرگانی قطعات به زودی متحول خواهد شد.
نتيجه ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران با نام اختصاري و لاتين ISQI از نحوه ارائه خدمات پس از فروش شركت هاي عرضه كننده خودرو در سال 1397 منتشر شد و شركت سايپايدك، ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا مقام نخست را در شاخص نمايندگي هاي خدمات پس از فروش كسب كرد.
سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگيها در بين شركتهاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترين شبكه خدمات پس از فروش خودروي كشور به سايپايدك اختصاص يافت.