قائم مقام مدیرعامل سایپایدک گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.
مدیرعامل سایپایدک در حاشیه ی همایش صنعت خودرو (18):
مدیرعامل سایپا یدک در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: خدمات پس از فروش در ایران از نظر سخت افزاری کمبودی ندارد و ما در حوزه نرم افزاری به تقویت نیاز داریم.
مدیرعامل سایپا یدک گفت: بر اساس هدف گذاری انجام شده در نظر است تا پایان سال جایگاه رضایت مندی مشتری را در گروه سایپا حداقل 2 رتبه بهبود دهیم و بر همین اساس منشوری با عنوان "منشور هم عهدی" تهیه شده که به شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا ارائه خواهد شد.
مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: سازمان خدمات پس از فروش سایپا بر این باور است که فرهنگ رفتاری و عملی نقادی و پذیرش انتقاد باید در همه ارکان سازمان نهادینه شود.
مدیرعامل سایپایدک در نشست صمیمانه با مدیران نمایندگیهای سایپا در شیراز، تاکید کرد: ارائه خدمات با کیفیت، اعتبار برند سایپا را افزایش میدهد و همه ما در تلاشیم رضایت مشتری تا عالیترین سطح تامین شود.
مدیر عامل سایپا یدک در بازدید از نمایندگی ها و پایگاه های ثابت و سیار طرح خدمات ویژه اربعین سایپا، بر خدمات رسانی مطلوب به تمام زائران عتبات عالیات تاکید کرد.
مراسم کلنگ زنی احداث پروژه سالن بسته بندی و توزیع قطعات سایپا یدک با حضور مهندس صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سایپایدک برگزار شد.
شرکت سایپایدک به مناسبت ایام اربعین حسینی طرح ارائه خدمات ویژه به زائران سید الشهدا (ع) را از 24 آبانماه لغایت 3آذرماه به مدت ده روزدر مسیرهای منتهی به مرزهای غرب و جنوب غرب کشوراجرا می کند.
نخستین المپیاد کارشناسان پذیرش سایپایدک برگزار میشود نخستین المپیاد کارشناسان پذیرش شبکه خدمات پس از فروش سایپا با هدف افزایش کیفیت خدمات و ارتقا سطح مهارت کارشناسان پذیرش به طور همزمان در 14 حوزه سراسر کشور روز پنجشنبه بیستم آبان ماه برگزار می شود.