سرپرست سایپایدک گفت: همگرایی در فروش و خدمات پس از فروش اولویت اول برنامههای سایپایدک خواهد بود که با اجرای آن اهداف عالی گروه سایپا محقق خواهد شد و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل سایپایدک در نشست خود ارزیابی تعالی سازمانی در جمع معاونین، مدیران و ارزیابان تاکید کرد: تعالی یک جایزه نیست که برخی تصور میکنند، بلکه یک دگردیسی است و حرکت به سوی کمال بی پایان است.
مدیرعامل سایپایدک گفت: افزایش رتبه رضایت مشتری سایپایدک در کمتر از یک سال از رتبه 12 به 7 مرهون حمایتهای مدیرعامل گروه، همت مدیران وکارکنان نمایندگیهای سایپا است.
شرکت سایپایدک در راستای ارتقای رضایت مشتریان خدمات متنوعی را درچارچوب سیاست های کلان گروه سایپا با رویکرد مشتری مداری در سطح کشور و بازارهای صادراتی به اجرا در آورده که رضایت خاطر مشتریان را به همراه داشته است.
دومین المپیاد کارشناسان پذیرش شبکه خدمات پس از فروش سایپا با هدف افزایش کیفیت خدمات و بالا بردن سطح مهارت کارشناسان پذیرش، چهارم آبان ماه به طور همزمان با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در 21 مرکز در سراسر کشور برگزار شد.
مدیرعامل سایپایدک گفت: رشد صادرات قطعات یدکی در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است و با ادامه این روند در سال جاری، سایپایدک در بین شرکتهای تامین و توزیع قطعات یدکی، در زمینه صادرات همچنان پیشتاز بوده و رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
سازمان خدمات پس از فروش سایپا به منظور تکریم مشتریان گروه خودروسازی سایپا به ویژه فرهنگیان و دانشجویان، طرح "مهر مطمئن" را به مدت یک هفته در کلیه نمایندگیهای سایپا در سراسر کشور اجرا مینماید.
مدیرعامل سایپایدک گفت: استفاده از قطعات یدکی تقلبی علاوه بر تحمیل هزینههای مالی زیاد، در بخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد.
بهرهبرداری از ویژگیهای امنیتی جدید بسته بندی قطعات یدکی سایپا و سهولت در ارسال کدهای امنیتی به سامانه پیامکی تشخیص اصالت قطعات یدکی، با استقبال مشتریان و خریداران قطعات یدکی گروه سایپا مواجه شد.