معاون وزیر صنعت گفت: طی دو ماه آینده شرکتهای بزرگ بین المللی و تامین کنندگان قطعات را دعوت میکنیم تا با سازندگان ایرانی خودروهای سنگین مذاکره و همکاری کنند تا بتوانند هرچه بهتر این طرح ملی را اجرا میکنند.
نیسان ایکستریل که تاکنون موفقیتهای بسیاری در حوزه کیفیت، طراحی و ایمنی در بازارهای مختلف جهانی را از آن خود کرده است، این بار نیز در بازار ایران توانست به حضور قدرتمند خود ادامه دهد و در زمینه کیفیت خودرو پیشتاز شود.
مدیر مهندسی سیستم ها و فناوری اطلاعات شرکت امدادخودروسایپا از راه اندازی سامانه های آنلاین و برقراری ارتباط مستقیم این شرکت خبر داد و گفت: در لحظه و بدون واسطه با مشتری را تحولی ارزشمند دانست و گفت: این سامانه قدمی بزرگ در بهبود کیفیت خدمات ، افزایش رضایت و جلب اطمینان خاطر مشتریان محترم می باشد که محقق و اجرایی شد .
چند روزی است که در فضای مجازی بحث بر سر استانداردهای جدید خودرویی ایران بالا گرفته است، بحثی که پس از انتقاد هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو از اینکه حتی خودروهای بنز و هیوندایی نیز اکنون نمی توانند این استاندارد ها را پاس کنند آغاز گردید.
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به برخی شایعات مبنی بر اخذ مابه التفاوت مرتبط با افزایش تعرفه های گمرکی در خصوص خودروهای وارداتی برای ثبت نامی های این شرکت که با قیمت قطعی انجام پذیرفته بود، پاسخ داد.
مدیر عامل نگین خودرو: تمامی خودروها رنو به موقع تحویل مشتریان می شودتمامی تعهدات شرکت نگین خودرو برای تحویل خودروهای رنو به مشتریان، تا 15 اسفند ماه 96 انجام می شود.
خودروهای رنو به سیستم S.O.S مجهز می شوددیر نگین سرویس از برنامه های نگین خودرو برای بالابردن سطح کیفیت خدمات امدادی ارائه شده به مشتریان خبر داد و گفت: با 45 دستگاه نگین سرویس، بدون تحمیل هزینه اضافی به مشتریان خدمات امدادی را در محل مشتری اجام می دهیم.
طبق اعلام شرکت معتبر بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(isqi)در سه ماهه دوم سال 96، خودروسازی کارمانیا موفق به کسب مقاوم دوم در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش و نیز مقام کلی چهارم در امر رضایتمندی مشتریان از فروش خودرو گردید.