مهندس نجفیان گفت: تمرکز و اجرای اثر بخش این سه محور استراتژیک شامل " افزایش تولید " توسعه محصول و " مدیریت بهای تمام شده " ، شکل دهنده چرخه بقای شرکت و موتور محرک تعالی گروه خودرو سازی سایپا می باشد.
با امضاي نخستين قرارداد بازاریابی گروهی شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو –ايساكو- و وزارت آموزش و پرورش، معلمان و فرهنگيان كشور مي توانند از كارت هاي اعتباري براي دريافت خدمات اين شركت استفاده كنند.
سرپرست معاونت خدمات پس از فروش سایپایدک با تاکید بر ضرورت رشد کیفی و کمی خدمات متناسب با تنوع خودروها، گفت: همزمان با ورود خودروهای جدید سایپا به بازار، اقدامات لازم به منظور تامین و توزیع قطعات یدکی، ابزارهای مخصوص و آموزش کارکنان نمایندگیها انجام شده است.
مدیرعامل سایپایدک تأکید کرد: در سال جاری بر موضوع افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمرکز کردهایم به طوری که این امر مهم در رأس برنامههای ما قرار دارد.