شرکت ایساکو در ارزیابی صورت گرفته از شرکتهای داخلی در حوزه خدمات پس از فروش، بالاترین میزان انطباق با قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو را به دست آورد.
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.
همه می دانیم که حادثه خبر نمی کند، شاید در یکی از 800 هزار حادثه رانندگی که سالانه در ایران اتفاق می افتد شما هم متضرر شده باشید. اما آیا راهی برای جبران این خسارات وجود دارد؟
دنیای امروز دنیای کلیک هاست! البته نوع کلیک های امروزی هم تغییر کرده است و دکمه ی روی ماوس جای خود را به نوک انگشتان شما داده است! کافی است با نوک انگشت مبارک چند بار تپ کنید روی صفحه ی گوشی هوشمند همراهتان و به همین سادگی در تاریخ و ساعت مقرر...
بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایتمندی مشتریان از فرایند خدمات پس از فروش خودروهای سواری در سه ماهه سوم سال ۹۵، شرکت ایساکو رشد تصاعدی و چشمگیری در کیفیت ارائه خدمات داشته است.
در پاسخ به جستجوهای بسیار شما مخاطبین عزیز که تمایل به معرفی خودرو ساندرو استپ وی را داشته اید، به معرفی کوتاهی از این محصول تازه وارد رنو به ایران می پردازیم.
نماینده رنو در ایران، سهم این شرکت در بازار ایران را تا پایان سال ١٩ تا ٢١ درصد (در مورد سی بی یو) عنوان و خاطرنشان کرد: در سال جاری میزان افزایش فروش ٢٦٠ تا ٣٠٠ درصد بوده است.
مدیرعامل سایپا یدک در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: خدمات پس از فروش در ایران از نظر سخت افزاری کمبودی ندارد و ما در حوزه نرم افزاری به تقویت نیاز داریم.
فعالیت امداد خودروهای غیرمجاز در کشور رو به افزایش است و این موضوع به گونهای است که به باور بسیاری، هیچ رویه واحدی برای شناسایی و برخورد با آنها وجود ندارد و این گروه با خیالی راحت، به فعالیتهای خود ادامه میدهند.