Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
همراه با اینفوگرافیک؛

اتو کلیک ایساکو؛ تنها با چند کلیک ساده!

یکشنبه | ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۴:۴۰ | کد خبر: CP- ۲۲۰۴ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
دنیای امروز دنیای کلیک هاست! البته نوع کلیک های امروزی هم تغییر کرده است و دکمه ی روی ماوس جای خود را به نوک انگشتان شما داده است! کافی است با نوک انگشت مبارک چند بار تپ کنید روی صفحه ی گوشی هوشمند همراهتان و به همین سادگی در تاریخ و ساعت مقرر...

کارپرس / کافی است با نوک انگشت مبارک چند بار تپ کنید روی صفحه ی گوشی هوشمند همراهتان و به همین سادگی در تاریخ و ساعت مقرر عضوی از ناوگان خدمات سریع ایساکو خود را به شما می رساند تا جمله ی معروف چراغ جادو؛ همان "در خدمتم قربان" را نثارتان کند!

اشتباه نکنید! قول چراغ قصه ی ما برای شما یک سینی پر از خوراکیهای خوشمزه ظاهر نخواهد کرد!  و همچنین نمی تواند شما را سوار بر قالیچه ی سلیمان کرده و به آنسوی دنیا بفرستند، بجایش شما را از دست ادعاهای پر طمطراق اصغر مکانیک سر کوچه و یا نوبت گیری و صبح زود بیدار شدن برای مراجعه به نمایندگی شرکت خودرو ساز راحت می کند و شما می توانید بدون تکان خوردن از روی مبل راحتی منزل و یا صندلی گردان میزکارتان سروس های دوره ای خودروی عزیزتان را انجام دهید. درست است! لازم نیست شما به جایی یا کسی مراجعه کنید، این شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو - ایساکو است که درخدمتگزاری حاضر می شود!

همین چند ماه پیش بود که مدیر عامل ایساکو در حاشیه ی نمایشگاه خودرو مشهد پس از رونمایی از نسخه ی ارتقاء یافته ی نرم افزار موبایلی این شرکت خبر از ارائه ی سرویس خدمات سریع ایساکو داد. سرویسی که نمایندگان محلی این شرکت در کشور را به ارتشی از کارشناسان مکانیک موتورسوار مجهز می کرد تا نقش قول چراغ جادوی این شرکت را برای مشتریان ایران خودرو ایفا کند.

در کوئیک سرویس ایساکو، بجای تجهیز ستاد شرکت به ناوگان موتوری، اینبار نمایندگان محلی ایساکو به این ناوگان مجهز می شوند، تفاوت این دو روش در گستردگی و سرعت عمل این خدمات به چشم می آید، آنجا که بجای اعزام موتور سوار از ایستگاه مرکزی، مکانیک مذکور از محلی نزدیک تر به شما، یعنی نزدیک ترین نمایندگی محلی ایساکو به نشانی اعلامی شما اعزام خواهد شد.

اما در خدمات سریع این شرکت شما می توانید تنها با چند بار تپ کردن روی نرم افزار موبایلی ایساکو، دستور ارائه ی خدمات مدنظر خود را صادر کرده و با تعیین زمان و مکان از طریق موقعیت یاب جغرافیایی (GPS) گوشی خود منتظر حضور کارشناس ایساکو بمانید.

در این سرویس خدماتی همچون تعویض روغن، تعویض فیلتر، تعویض لنت، و....  که امکان انجام آن در خارج از نمایندگی ممکن است، ارائه می شود. کافیست دست بکار شده و با مراجعه به کافه بازار، آیتونز و یا وب سایت ایساکو نرم افزار موبایلی مذکور را دانلود و پس از نصب روی تلفن همراه هوشمند، پای این قول چراغ جادو را به موبایل خود باز کنید!

گفتنی است نرم افزار موبایلی ایساکو امکانات دیگری همچون: نوبت دهی اینترنتی، تشخیص اصالت قطعه، لیست و قیمت قطعات اصلی، فهرست و نقشه ی نمایندگی های خدمات و فروش، باشگاه مشتریان، نقشه ی پمپ های بنزین جاده ای، دریافت دفترچه نگهداری خودروها، دانستنیها و اخبار خودرویی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دست بکار شوید! همین حالا نرم افزار را دانلود کرده و یا با شماره 096440ایساکو تماس بگیرید.

autoclick

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اتو کلیک ایساکو؛ تنها با چند کلیک ساده!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است