Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
این یک سفر مجازی است!

تنها چند کلیک تا دریافت خدمات امداد خودرو ایران

یکشنبه | ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۰ | کد خبر: CP- ۱۱۷۷۱ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
به یاد داشته باشید برای انجام یک سفر ایمن و سلامت نیاز به یک خودروی سالم و خدمات پس از فروش مناسب و همواره در دسترس دارید، تصور کنید هرنقطه از ایران با استفاده از یک گوشی هوشمند ساده می‌توانید از خدمات امداد خودرو ایران استفاده و یک امداد گر سفارش بدهید!
به گزارش کارپرس، امداد خودرو ایران طی سال های اخیر در سازمان امداد رسانی خود تحولاتی ایجاد کرده است، از توجه به کیفیت خدمات گرفته تا هوشمند سازی و نحوه ارائه آن به مشتریان خود. اگر همان روش سنتی هم همچنان در دسترس بوده و با شماره گیری 096440 نیز می‌توان از خدمات این شرکت استفاده کرد. اما کار با اپلیکیشن امداد خودرو راه کاری قطعا سریعتر، ساده تر و در عین حال جذاب تر خواهد بود.

اپلیکیشن امداد خودرو ایران این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید در هر زمان و هر مکان علاوه بر دریافت خدمات امداد فوری از سرویس های دیگری که این شرکت جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است استفاده کنید. از جمله خدمات غیر حضوری امداد خودرو می توان به راه اندازی تلفنی، خدمات عمومی امدادی، امداد سریع، امداد پلاس، امداد گلس، سرویس در محل و حمل خودرو اشاره کرد که همگی از طریق اپلیکیش ایساکو و یا سایت اینترنتی امداد خودرو ایران قابل ارائه است. همچنین مشترکین کارت های طلایی این شرکت می‌توانند از خدماتی چون پوشش زیان جزئی، تعویض خودرو، خدمات ویژه سرویس دوره‌ای ،خدمات ویژه تعمیرات فنی خودرو، تعویض چهار حلقه لاستیک استفده کنند.

امداد خودرو ایران این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با در اختیار داشتن یکی از انواع کارت های امدادی از مزایای آن بهره‌مند شوند، انواع کارت طلایی امداد خودرو عبارتند از: اشتراک امداد سیار، کارت طلایی سال خودرو، کارت طلایی تک ستاره خودرو، کارت طلایی سال، کارت طلایی تک ستاره، کارت طلایی دو ستاره، کارت طلایی سه ستاره، کارت طلایی چهار ستاره و کارت طلایی الماس که هرکدام بنا بر نوع انتخاب مشتری شامل خدمات گوناگون و کامل‌تری نسبت به یکدیگر هستند.

شاید از قدیمی ها شنیده باشید که ماشین از آب و آتش تشکیل شده است، حالا که در ماشین های مدرن، برق هم اضافه شده به این مجموعه متناقض، پس هر آن احتمال می رود که حتی با یک اتفاق کوچک یا سهل انگاری ، یکی از اجزا دچار نقص شده که در نهایت منجر به توقف خودرو شود پس برای آرامش خاطر در رانندگی بهتر که با دریافت حداقل یک اشتراک امدادسیار با نازلترین قیمت به سفرتان ادامه دهید.

مرکز تماس امداد خودرو ایران به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات به مشتریان خود است و با شما در سراسر ایران تنها چند کلیک فاصله دارند.

در ضمن حتا اگر خودروی شما از محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو نیست باز هم می توانید از خدمات امدادی و سرویس در محل امداد خودرو ایران استفاده کنید. از مزیت رقابتی خدمات این شرکت علاوه بر اطمینان به اصالت خدمات و قطعات می توان به ناوگان گسترده آن در سراسر کشور اشاره کرد! بطوری که این شرکت توانسته است میانگین زمان انتظار امداد خواه را به کمتر از 24 دقیقه کاهش دهد! بنا براین شما در کمترین زمان ممکن سرویس امدادی مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

شما می توانید با مراجعه به اپ استور ها، وب سایت های ایساکو و یا امداد خودرو ایران و یا با کلیک روی این لینک نرم افزار موبایلی خدمات پس از فروش ایران خودرو را مبتی بر سیستم عامل تلفن همراه خود دانلود و نصب نمائید.

 emdadkhodro iran 06 03 1

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تنها چند کلیک تا دریافت خدمات امداد خودرو ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است