Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

mvm۳۱۵ پلاس مدیران خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۶ | کد خبر: CP- ۱۷۰۱۰ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
mvm315 پلاس، خودروی جدید مدیران خودرو است که با آپشن های قابل توجهی وارد بازار شده است.
به گزارش خودروپرس، mvm315 محصول پر طرفدار شرکت مدیران خودرو است؛ این هاچ بک زیبا نزدیک به یک دهه در بازار ایران حضور داشته و توانسته مورد توجه قرار گیرد .مدل جدید mvm315 با عنوان پلاس وارد بازار شده که با دارابودن آپشن های به روز خود می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند چراکه در این سگمنت خودرویی به عنوان یک هاچ بک مجهز دارای قابلیت های مناسبی است .

 

آپشن های315 پلاس

در بخش فنی مهمترین آپشن اضافه شده به این مدل، گیربکس 4 سرعته اتوماتیک است که راحتی در رانندگی را افزایش می دهد. این ویژگی به دلیل ترافیک بالا در شهرهای بزرگ جهان مورد توجه بوده و با توجه به اینکه خودروی 315 در گروه اتومبیل های شهری مورد استفاده قرار می گیرد، گزینه مناسبی برای انتخاب است.

توجه به ایمنی و پایداری خودرو یکی از نکات قابل توجه در ساخت این خودرو بوده و براین اساس  در بخش ایمنی این خودرو به سیستم  پایداری الکترونیکی  (ESP) مجهز شده است.

در بخش رفاهی نیز سان روف و فرمان برقی به این خودرو اضافه شده که سیستم فرمان برقی سهولت بسیار را در کاربرد و رانندگی با این خودرو دارد.

این مدل مجهز به  سیستم  GPS بوده که با توجه به اهمیت نقشه خوانی دیجیتال در این روزها، باعث سهولت در مسیریابی شهرهای بزرگ بویژه در ساعات ترافیک شده است.

قابلیت دیگر این خودروی هاچ بک، روشن شدن چراغ اتومات به صورت خودکار در ساعات تاریکی است.

 

تغییرات ظاهری 315 پلاس

در نمای ظاهر طرح جلوپنجره ، سپر جلو و عقب ، چراغ جلو تغییراتی  را به خود دیده که باعث زیبایی و به روزتر شدن آن شده و بخش داخلی آن کاملا تغییر پیدا کرده و مشابه مدل جذاب ایکس 22 از داشبورد و پوشش دو رنگ جذاب سود میبرد که حس و حال اسپورت تری را به کابین خودرو داده است .

 

شرایط فروش اقساطی 315 mvm

با توجه به افزایش قیمت دلار و گرانی های اخیر خودرو در بازار ایران، شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه ای را برای این خودرو در نظر گرفته است.

بر این اساس مشتریان با پیش پرداخت حداقل 40 درصد از قیمت خودرو می توانند صاحب خودرو شوند و مابقی مبلغ خودرو نیز متناسب با پیش پرداختی که 60 درصد آن می تواند از محل وام باشد در بازه زمانی 1 تا 5 ساله تسویه می شود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

mvm۳۱۵ پلاس مدیران خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است