Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ایکس۲۲ پرو؛

فروش محصول جدید مدیران خودرو از امروز آغاز می‌شود

شنبه | ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۴ | کد خبر: CP- ۱۸۵۹۸ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرسسید مهدی حسینی:
شرکت مدیران خودرو شب گذشته با حضور اصحاب رسانه، مشتریان محصولات این شرکت و عموم مردم از این خودرو رونمایی کرد.
به گزارش خودروپرس، در ابتدای این مراسم جک لی مدیرعامل مدیران خودرو گفت: ایکس 22 پرو دومین محصول معرفی شده در سال جاری به ایران است و در آینده نزدیک نیز محصولات جدید دیگری نیز روانه بازار خواهیم کرد با توجه به این که مشتریان ما خواهان استفاده از محصولات مدرن در سگمنت های مختلف هستند ارتقاء روز افزون محصولات و معرفی آن متناسب با پیشرفت و ارتقاء زیرساخت ما جهت تولید است.

وی در ادامه افزود امیدوارم ایکس 22 پرو بتواند راه ایکس 22 قبلی را با موفقیت طی کند و جایگاه خود را به زودی در بازار ایران پیدا کند.

modirankhodro x22pro 7 copy

اما در ادامه مراسم ضمن رونمایی از این محصول توسط جک لی و مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو قیمت آن نیز مشخص شد، شاید با در نظر داشتن قیمت انواع خودرو در بازار ایران قیمتی بیش از 650 تا 700 میلوین تومان به ذهن برسد اما قیمت اعلام شده برای مشتریان 580 میلیون تومان است که مناسب و اقتصادی است.

modirankhodro x22pro 4modirankhodro x22pro 2

همچنین در پایان مراسم اعلام شد که فروش این محصول جدید از امروز ششم آذر ماه آغاز شده است و مشتریان میتوانند با مراجعه به نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور و همچنین مراجعه به سایت رسمی www.mvmco.ir جهت خرید اقدام نمایند.

از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

پیشرانه 1 لیتری تنفس طبیعی را با 102 اسب‌بخار قدرت و 155 نیوتن‌متر گشتاور 3 سیلندری است.

در ایکس 22 پرو از گیربکس آریزو6 استفاده شده که قابلیت تعویض 9 دنده مجازی هم دارد و همین امر باعث شده تا بازدهی توان موتور به مرز 97% برسد.

در داخل خودرو، طرح داشبورد، صفحه کیلومتر و فرمان D کات جدیدی برای خودرو در نظر گرفته شده و همچنین امکاناتی مانند صفحه نمایش 9 اینچی، ترمز پارک برقی و اتوهلد نیز به امکانات آن افزوده شده است.

در بخش امکانات رفاهی نیز ایکس ۲۲ پرو پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است. مانیتور ۹ اینچی قرار گرفته روی داشبورد جلو به صورت لمسی بوده و امکان کنترل بسیاری از سیستم‌های خودرو را در اختیار شما قرار می‌دهد. ترمز پارک برقی، اتوهلد و فرمان برقی از دیگر آپشن‌های جذاب این خودروی جدید مدیران خودرو محسوب می‌شوند.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش محصول جدید مدیران خودرو از امروز آغاز می‌شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است