Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

ارائه ۷ میلیارد تومان خدمات در طرح زمستانی مدیران خودرو

یکشنبه | ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۲ | کد خبر: CP- ۱۶۹۳۶ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو از اختصاص 1 میلیارد تومان خدمات رایگان پس از فروش در کمپین بزرگ زمستانی 99 این شرکت خبر داد؛ این رقم با احتساب تخفیف 20 درصدی قطعات مصرفی که تا سقف 6 میلیارد تومان درنظر گرفته شده، مجموعا به 7میلیارد تومان خواهد رسید.
به گزارش خودروپرس،فرید نوروزیان، مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در نشست خبری جزئیات کمپین زمستانی مدیران خودرو در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: این کمپین از ۲۵ بهمن تا ۶ اسفند در موردخودروهای  2 برند "چری" و "ام وی او" چه دارای گارانتی و چه فاقد آن در سراسر کشور اجرایی می شود.

به گفته مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در تمام ۸۸ شهر و ۱۴۳ نمایندگی مدیران خودرو خدمات رسانی در قالب کمپین زمستانی انجام خواهد شد.

نوروزیان با اشاره به جوایز و قرعه کشی های ویژه این کمپین بیان کرد: بازدید خودروها به منظور جلوگیری از افزایش هزینه ها در اولویت قرار گرفته است تا از اعمال هزینه های بعدی به مشتریان در آینده جلوگیری شود.

مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره جزئیات خدمات کاملا رایگان این کمپین مطرح کرد: بازدید از عملکرد کولر و بخاری، سطع مایعات،بازدید نشتی، بازدید چهار چرخ و لنت ، عملکرد روشنایی و سیستم ایمنی و همچنین بررسی عملکرد موتور با دستگاه عیب یاب از جمله خدمات ارائه شده به مشتریان است .

وی افزود: ارائه این خدمات رایگان به مشتریان برای شرکت هزینه 1 میلیارد تومانی به همراه دارد .

نوروزیان اضافه کرد: تمام قطعات مصرفی در زمان اجرای این کمپین مشمول تخفیف 20 درصدی (تا سقف ۳۰۰ هزار تومان) می شوند که این ارائه این خدمات برای شرکت نیز 6 میلیارد تومان هزینه به همراه خواهد داشت.

وی از انجام قرعه کشی برای دارندگان خودروهای مدیران خودرو که از این کمپین بهره می برند خبر داد و اضافه کرد: زمان قرعه کشی ۲۰ تا ۲۵ اسفند خواهد بود و از ۲۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان جوایز نقدی و اعتباری به مشتریان اهدا خواهد شد که روی شاسی خودرو لحاظ می شود و مشتریان می توانند در خدمات پس از فروش از آن بهره مند شوند.

به گفته وی، نتایج قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو ۲۶ اسفندماه اعلام خواهد شد. در این کمپین به نمایندگی های برتر که بالاترین امتیاز را دریافت کنند جوایزی اهدا خواهد شد.

 

شرکت در قرعه کشی از طریق  اپلیکیشن موبایلی

حسام حائری مدیر فناوری و آی تی مدیران خودرو نیز در خصوص راه اندازی موبایل اپلیکیشن مدیران خودرو عنوان کرد: در سال های اخیر بر اساس نیازهای مشتریان و بدون کپی برداری از نمونه های مشابه، این برنامه تهیه شده است .

او درباره سرویس های این برنامه مطرح کرد: درخواست امداد، نوبت دهی، نمایندگان مجاز، سوابق خودرو، وضعیت پذیرش، مشاهده فاکتور، قیمت قطعه، قیمت خدمات، نظرسنجی و گرانتی و اطلاعیه های از بخش های اصلی این نرم افزار است.همچنین کاربر قادر خواهد بود با درج اطلاعات درخواست شده و ثبت موقعیت جغرافیایی روی نقشه درخواست امداد را ثبت کند.

مدیر فناوری و آی تی مدیران خودرو، با بیان اینکه این اپ، در دو نسخه وب اپ و اندروید برنامه نویسی شده است، گفت: نسخه اندروید قابلیت های اضافه تری مثل ارسال نوتیفیکیشن دارد که از سایت مدیران خودرو و سایر فروشگاه ها قابل دانلود است که دریافت نوبت، درخواست امداد و دسترسی به سوابق خودرو از جمله مزایای این اپ موبایلی است.

وی خاطرنشان کرد: برای شرکت در قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو، فعالسازی اپلیکیشن موبایلی مدیران خودرو برای شرکت کنندگان الزامی است؛ البته نحوه استفاده از آن تفاوتی نداشته و چه از بستر نصب اپلیکیشن اندرویدی و چه از طریق وب امکان پذیر است.

یادآور می شود، شرط شرکت در قرعه کشی زمستان مدیران خودرو فعالسازی اپلیکیشن مدیران خودرو و حضور در تعمیرگاه های سراسر کشور در بازه کمپین است، زمان قرعه کشی از 20تا 25 اسفندماه بوده و جوایز 2میلیون تا 100میلیون ریالی برای 400 نفر از مشتریان این شرکت درنظر گرفته شده است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارائه ۷ میلیارد تومان خدمات در طرح زمستانی مدیران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است