Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / از ۲۵بهمن تا ۶اسفندماه کلید می خورد؛

کمپین زمستانی مدیران خودرو ویژه خدمات پس از فروش

شنبه | ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۵ | کد خبر: CP- ۱۶۹۳۳ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرسفاطمه کامکار:
طرح ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو با شعار«همراه همیشگی» از ۲۵ بهمن ماه آغاز شده و تا ۶ اسفندماه ادامه دارد.
به گزارش خودروپرس، در این طرح ویژه تسهیلاتی چون بازدید رایگان، ۲۰ درصد تخفیف قطعات ( تا سقف ۳ میلیون ریال) و قرعه کشی و جوایز ویژه از طریق موبایل اپلیکیشن مدیران خودرو درنظر گرفته شده است.

افزایش امتیاز رضایتمندی CSI، القای حس همراهی همیشگی به مشتریان، القای حس همراهی همیشگی به مشتریان، بازدید خودروها برای جلوگیریاز افزایش هزینه های آتیمشتریان، حمایت از هموطنان در ایام کرونا و سهیم بودن در داشتن هوای پاک از جمله اهداف کمپین مدیران خودرو است.

گرمان، مدیر شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیران خودرو در ارزیابی وزارت صمت که توسط ISQI در میان ۱۶ شرکت فعال خودرویی کشور انجام می شود در جایگاه برتر قرار دارد، و این شرکت همواره در تحویل به موقع خودرو و عدم خلف وعده با جلب رضایت مشتریانش مواجه بوده است.

وی درباره ارتقای رتبه مدیران خودرو طی سالهای اخیر بیان کرد: این شرکت از رتبه سوم و جایگاه چهاردهم در سال ۹۶ به رتبه دوم و جایگاه ششم درسال ۹۷ و جایگاه پنجم در سال۹۸ رسیده است .

به گفته گرمان، بالاترین رتبه خودروسازان داخلی رتبه دوم بوده و تاکنون هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه اول نشده است اما مدیران خودرو در هدفگذاری خود کسب جایگاه نخست را در برنامه آینده خود دارد.

وی با اشاره به وضعیت نمایندگی ها در رتبه بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیان کرد: شرکت مدیران خودرو درسال ۹۶ هیچ نمایندگی رتبه اولی نداشت ولی در سال ۹۷ به شش نمایندگی و در سال ۹۸ به ۱۶ نمایندگی رتبه اول دست یافته است.

مدیر شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درخصوص ارزیابی رضایت مشتریانCSI به سطح کیفیت خودرو، نمایندگی ها، بازاریابی و برندینگ، مشتریان، سیستم ها و فرایندهای داخلی شرکت اشاره کرد و گفت: در سطح کیفیت خودرو تمامی ضعف ها و مشکلات احراز شده به کارخانه داخلی و یا نهاد خارجی اصلی انتقال داده می شود.

 

معرفی پروژه های CSI

وی درباره معرفی پروژه های CSI اعلام کرد: پروژه فالوآپ، پروژه حداقل موجودی قطعات تندمصرف، پروژه QS ، پروژه عارضه یابی و پروژه رفتار سازمانی استاندارد و تشریح تعمیرات هم اکنون توسط شرکت در حال اجرا هستند.

گرمان ادامه داد: به طور نمونه در پروژه عارضه یابی به طور مداوم عوامل نارضایتی مشتریان را رصد می کنیم تا با برنامه ریزی درصدد رفع آن برآییم و در پروژه رفتار سازمانی استاندارد و تشریح تعمیرات به مقوله فرهنگ توجه داریم.

به گفته وی، بحران کرونا باعث شد تا تمامی شرکت های خودروسازی در ۳ ماهه اول سال با افت رضایت مشتریان روبرو شوند اما رفته رفته در نیمه دوم سال شرایط به وضعیت مطلوبتری بازگشته است.

گرمان در ادامه با بیان اینکه واردات قطعه یکی از اصلی ترین فعالیت های مدیران خودرو برای بهبود خدمات است، مطرح کرد:  در موضوع تخصیص ارز در ایران با مشکلاتی مواجه هستیم که که تصمیماتی را در حوزه واردات رقم می زند؛ البته ما تنها شرکتی بودیم که شریک خارجی آن هیچگاه عرصه را ترک نکرد.

وی ادامه داد: در حوزه قطعات یدکی توسط شریک خارجی به خوبی پشتیبانی شده ایم و درسال ۹۸ به میزان قابل ملاحظه ای سفارش گذاری داشتیم و با پیش بینی عوارض تحریم ها، موجودی قطعات یدکی را به ۲برابر افزایش دادیم و تا جاییکه توانستیم سرمایه گذاری در تامین پیش از موعد قطعات را داشتیم.

گرمان با انتقاد از سیاستهای دولتی درحوزه واردات قطعات بیان کرد: مدیران خودرو در سال ۹۸ تنها ۳۳ میلیون تومان جریمه دموراژ( خواب کانتینر) داشته چرا که خروج از گمرک با شرایط مطلوبی امکان پذیر بود اما در سال جاری به دلیل تدوین مقررات جدید وزارت صمت و بانک مرکزی درپی مشکلات ارزی کشور، کالاهای موردنیاز بیش از ۵ ماه در گمرک معلق مانده که پیش بینی می شود تا پایان سال میزان جرایم توقف گمرکی به بیش از ۴ میلیارد تومان برسد.

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کمپین زمستانی مدیران خودرو ویژه خدمات پس از فروش

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است