Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

برپایی کمپین دوماهه «طراحی خودرو مفهومی» در مدیران خودرو

شنبه | ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۹ | کد خبر: CP- ۱۶۲۸۳ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
کمپین طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو از 21آبان ماه آغاز شده و به مدت دوماه ادامه دارد.

 به گزارش خودروپرس، طراحی خودروهای آینده مبتنی بر تکنولوژی های روز یکی از فعالیت های اصلی شرکت های بزرگ خودروسازی است که از طریق طراحی خودروهای مفهومی و یا پرتوتایپ خود انجام می شود و نمایش مدل‌های مفهومی همواره یکی از جذابترین اخبار نمایشگاه‌های خودرو در سراسر جهان است.

یکی از ارکان اصلی در طراحی مفهومی، همراهی و ادغام زبان طراحی شرکت سازنده با چاشنی نوآوری و خلاقیت است که امکان اخذ بازخورد از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه را فراهم می کند.

علاوه بر آن شرکتهای خودروسازی، دانشگاه‌ها و کالج‌ها و نشریات معتبر خودرویی جهت ارزیابی و آشنایی با طرح‌های مورد پسند جامعه هدف نسبت به برگزاری مسابقات طراحی خودرو مفهومی اقدام می‌کنند. کمپین‌های طراحی خودروهای مفهومی در کلاس آزاد و یا با توجه بر یک سگمت خاص صورت می‌گیرند و از جوایز متنوعی مانند جوایز نقدی و یا بورس تحصیلی جهت برندگان کمپین برگزار شده توسط دانشگاه‌ها استفاده می‌شود. همچنین اینگونه مسابقات یا برای عموم آزاد و یا دارای محدودیت‌هایی همانند سن و یا سطح تخصص شرکت‌کنندگان است.

شرکت مدیران خودرو جهت آشنایی بیشتر با سلیقه مصرف‌کنندگان و همچنین حمایت مادی و معنوی از علاقه‌مندان به صنعت خودرو در ایران نسبت به برگزاری اولین دوره مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM  اقدام کرده است.

این کمپین در کلاس آزاد و با در نظر گرفتن تکنولوژی موجود در صنعت خودرو در بین سال‌های 2020 الی 2025 از روز 21 آبان ماه آغاز و تا 21 دی ماه به طول خواهد انجامید. لازم به ذکر است علاقه‌مندان بدون محدودیتی در سگمنت‌ها می‌توانند نسبت به طراحی و ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

بنا بر فراخوان مدیران خودرو، امکان حضور دراین رقابت برای همگان آزاد بوده  و جوایز نفیسی نیز برای برگزیدگان در نظر گرفته شده که شامل مبلغ 300 میلیون ریال برای نفر اول، 150میلیون ریال برای نفر دوم و 100 میلیون ریال برای نفر سوم است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و مقررات این مسابقه می توانند به  وب سایت http://landing.mvmco.ir/mvm-design-contest/ مراجعه کنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

برپایی کمپین دوماهه «طراحی خودرو مفهومی» در مدیران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است