به گزارش خودروپرس، طراحی خودروهای آینده مبتنی بر تکنولوژی های روز یکی از فعالیت های اصلی شرکت های بزرگ خودروسازی است که از طریق طراحی خودروهای مفهومی و یا پرتوتایپ خود انجام می شود و نمایش مدلهای مفهومی همواره یکی از جذابترین اخبار نمایشگاههای خودرو در سراسر جهان است.
یکی از ارکان اصلی در طراحی مفهومی، همراهی و ادغام زبان طراحی شرکت سازنده با چاشنی نوآوری و خلاقیت است که امکان اخذ بازخورد از شرکتکنندگان در نمایشگاه را فراهم می کند.
علاوه بر آن شرکتهای خودروسازی، دانشگاهها و کالجها و نشریات معتبر خودرویی جهت ارزیابی و آشنایی با طرحهای مورد پسند جامعه هدف نسبت به برگزاری مسابقات طراحی خودرو مفهومی اقدام میکنند. کمپینهای طراحی خودروهای مفهومی در کلاس آزاد و یا با توجه بر یک سگمت خاص صورت میگیرند و از جوایز متنوعی مانند جوایز نقدی و یا بورس تحصیلی جهت برندگان کمپین برگزار شده توسط دانشگاهها استفاده میشود. همچنین اینگونه مسابقات یا برای عموم آزاد و یا دارای محدودیتهایی همانند سن و یا سطح تخصص شرکتکنندگان است.
شرکت مدیران خودرو جهت آشنایی بیشتر با سلیقه مصرفکنندگان و همچنین حمایت مادی و معنوی از علاقهمندان به صنعت خودرو در ایران نسبت به برگزاری اولین دوره مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM اقدام کرده است.
این کمپین در کلاس آزاد و با در نظر گرفتن تکنولوژی موجود در صنعت خودرو در بین سالهای 2020 الی 2025 از روز 21 آبان ماه آغاز و تا 21 دی ماه به طول خواهد انجامید. لازم به ذکر است علاقهمندان بدون محدودیتی در سگمنتها میتوانند نسبت به طراحی و ارسال طرحهای خود اقدام کنند.
بنا بر فراخوان مدیران خودرو، امکان حضور دراین رقابت برای همگان آزاد بوده و جوایز نفیسی نیز برای برگزیدگان در نظر گرفته شده که شامل مبلغ 300 میلیون ریال برای نفر اول، 150میلیون ریال برای نفر دوم و 100 میلیون ریال برای نفر سوم است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و مقررات این مسابقه می توانند به وب سایت http://landing.mvmco.ir/mvm-design-contest/ مراجعه کنند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان