Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
درآخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

مدیران خودرو موفق به کسب رتبه ۲ و مقام پنجم در خدمات پس از فروش شد  

شنبه | ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۸۸۶ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
 درآخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به کسب  رتبه 2 و مقام پنجم شد.

 به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حوزه های شبکه های نمایندگی، فنی و مهندسی ، گارانتی ، قطعات  یدکی و انبار و سیستم مدیریت آن صورت می پذیرد ، شایان ذکر است که سال گذشته شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه ششم شده بود که امسال شاهد ارتقاء آن هستیم .

در این ارزیابی پانزده شرکت خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار گرفتند که پس از ایساکو ( خدمات پس از فروش ایران خودرو) –بهمن-پارس خودرو- سایپا ، مدیران خودرو در جایگاه پنجم قرار گرفته است. در سالهای اخیر شرکت مدیران خودرو با ارتقاء  کیفی و تنوع محصولات ، توجه ویژه ایی را نیز به بحث خدمات پس از فروش که شامل گسترش و ارتقاء شبکه خدمات ، آموزش پرسنل شبکه خدمات ،و تامیین مناسب قطعات  یدکی بوده تا رضایت و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به وجود بیاورد.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مدیران خودرو موفق به کسب رتبه ۲ و مقام پنجم در خدمات پس از فروش شد  

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است