Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

چری آریزو۶، سدان مدرن مدیران خودرو

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۰ | کد خبر: CP- ۱۴۹۷۶ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
شرکت مدیران خودرو در اواخر سال 97 لوکس ترین سدان خود با نام چری آریزو6 را معرفی کرد. این سدان لوکس با زبان جدید طراحی و تکنولوژی مدرن خود خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. چری آریزو 6 جدا از طراحی زیبا و به روز به لحاظ تکنولوژی و تجهیزات رفاهی نیز دارای نکات ارزنده ای است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، یکی از نکات در خصوص آریزو 6، تجهیز آن به نسل جدید گیربکس های سی وی تی است که نمونه مشابه آن نیز در لوکس ترین محصول شرکت سازنده یعنی کراس اوور چری تیگو 8 به کار رفته است.

نکته جالب این است که این گیربکس CVT سال گذشته به عنوان یکی از ده گیربکس برتر انتخابی توسط متخصصین عملکرد گیربکس در پر رقابت ترین بازار دنیا یعنی کشور چین انتخاب شد. بازدهی بالا و کارایی مناسب از ویژگی های بارز این سیستم انتقال قدرت به حساب می آید.

از سوی دیگر این گیربکس هماهنگی بسیار خوبی با پیشرانه 1.5 لیتری توربو آریزو6 دارد که می تواند شتاب بسیار خوبی را برای این سدان چینی به ارمغان آورد.

شتاب صفر تا صد چری آریزو 6 حدود 9 ثانیه است؛ اما در کنار این شتاب قابل قبول، نکته جالب دیگر مصرف سوخت پائین سوخت است که در هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر بنزین مصرف می کند و این خود نشان دهنده هماهنگی بالای پیشرانه و گیربکس مدرن این خودرو است.

از سوی دیگر نصب تجهیزات رفاهی روز چون دوربین دید 360 درجه، فرمان برقی، ترمز پارک برقی و اتوهلد در کنار تجهیزات ایمنی چون ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ضد لغزش و کمکی حرکت در سر بالایی، چری آریزو 6 را به سدانی راحت، ایمنی و مطمئن تبدیل کرده اند.

آریزو6 هم اکنون به عنوان یک سدان زیبا و به روز با رقبای کره ای خود چون کیا سراتو و هیندای النترا به رقابت می پردازد و حال با توجه به ممنوعیت واردات خود در دو سال گذشته و با توجه به گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتری و سرویس دو ساله یا 6 نوبت رایگان این خودرو، آریزو 6 به گزینه ای ایده آل برای افرادی که تا پیش از این به دنیال خرید سدان های وارداتی بودند تبدیل شده است و توانسته بخشی از بازار خودروهای وارداتی را به خود اختصاص دهد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چری آریزو۶، سدان مدرن مدیران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است