Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / برای پنجمین دوره متوالی

مدیران خودرو، رتبه برتر در پاسخگویی به مشتریان شد

شنبه | ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۵ | کد خبر: CP- ۱۴۸۵۱ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی مشتریان شد.
به گزارش کارپرس، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) ، شرکت مدیران خودرو، در نیمه دوم سال 98 برای پنجمین بار موفق به کسب رتبه اول در پاسخگویی به شکایات مشتریان شد.

ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران هر 6 ماه یکبار اعلام آمار کرده و در 6 ماهه دوم هر سال به صورت تجمیعی و سالیانه اعلام می شود.

 نکته قابل توجه در این آمار کسب متوالی رتبه اول توسط شرکت مدیران خودرو بوده چنانکه تاکنون هیچ یک از شرکتهای خودروسازی برای پنج دوره متوالی موفق به کسب این رتبه نشده اند که حاکی از توجه ویژه این شرکت به موضوع مشتری مداری است.

گفتنی است ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران شامل تعداد شکایات واصله، میزان رضایت مندی مشتریان از فرایند رسیدگی به مشتریان و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی بوده و براین اساس  شرکت مدیران خودرو توانسته اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرف کننده و معیارهای وضع شده در آئین اجرائی سازمان بازرسی و استاندارد کشور لحاظ کند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مدیران خودرو، رتبه برتر در پاسخگویی به مشتریان شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است