Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

بازگشت ام وی ام ایکس ۳۳، با چهره ای و امکانات به روز

پنج شنبه | ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۷ | کد خبر: CP- ۱۴۸۴۰ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد تا با قدمت ترین شاسی بلند خود و شاسی بلند چینی بازار را با چهره و امکانات به روز شده راهی بازار نماید.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، 10 سال از عرضه نخستین نسل ایکس 33 می گذرد تا کنون 3 ورژن از این محصول راهی بازار شده است و حال ورژن چهارم این خودرو به بازار خواهد آمد.

نکته مهم در بخش طراحی این است که جلوپنجره و سپر این خودرو کاملاً تغییر کرده و حس یک خودروی اسپرت و خشن را می‌دهد که در نهایت به هیبت و شکوه آن افزوده است.

این سبک طراحی در محصولات جدید چون ایکس 55 و تیگو 8 به کار رفته و نشان از مدرن بودن و مفهوم قدرت را دارد. از سوی دیگر همواره ایکس 33 به عنوان یک شاسی بلند محافظه کار و قدیمی شناخته می‌شد که تغییرات نسل جدید باعث شده تا این خودرو رنگی مدرن تر گرفته و چهره یک شاسی بلند واقعی را نشان دهد.

در نمای داخل ایکس 33 دارای طراحی جادار و خانوادگی و هماهنگ است که حالتی کلاسیک –مدرن دارد و از سوی دیگر دارای فضای بار مناسب است که آن را محبوب خانواده های ایرانی کرده است.

طراحی کلی خودروی ایکس 33 در نگاه اول حس یک شاسی بلند پرکار و کم استهلاک و بدون دردسر را به بیننده القاء می‌کند که این حس را می‌توان در خودروهای ژاپنی یافت که حس اعتماد، آرامش و کارایی می‌دهند.

با توجه به کلیه اوصاف ورژن جدید ایکس 33، با انجام برخی تغییرات ظاهری و آپشنی چهره ای به روزتر یافته تا بتواند موفقیت مدلهای گذشته را تکرار نماید و همواره اعتماد مشتریان را جلب نماید.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بازگشت ام وی ام ایکس ۳۳، با چهره ای و امکانات به روز

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است