Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

نیم نگاهی به آریزو۶ ، سدان متفاوت مدیران خودرو

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۰ | کد خبر: CP- ۱۴۸۱۱ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
این روزها بسیاری از خریداران خودرو به دنبال خودرویی زیبا و متفاوت هستند ، طراحی خودرو به عنوان یک رکن کلیدی در کنار سایر پارامترها مانند امکانات رفاهی ، ایمنی و فنی شمرده می شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، انتخاب یک خودرو با طراحی خاص یک حس متفاوت را به لحاظ روانی در خریدار ایجاد می کند واز همین روی  بسیاری به سمت خودروهایی با طراحی ساختار شکن و مدرن می روند.

یکی از این خودروها که در حال حاضر مدرن ترین و لوکس ترین سدان موجود بازار می باشد، خودروی آریزو6 مدیران خودرو می باشد که از سال گذشته و به تعداد محدود وارد بازار شده و به نوعی افرادی که به دنبال یک خودروی خاص هستند را به سمت خود جذب کرده است. جلوپنجره ایکس شکل در نمای جلو حس شکوه و قدرت را القا میکند و خطوط روی بدنه  بر طبق المان های روز خودروهای اروپایی شکل گرفته است.

قطعا خودروی آریزو6 یک خودروی گیرا هست که توجهات را به خوب جذب می کند، یک سدان که حس طراحی آن هم لوکس است و هم اسپورت و سبک نوین طراحی را نشان می دهد، با باز کردن درب خودرو  وارد فضایی بیش از حد انتظارتان خواهید شد، کیفیت قطعات پلاستیکی در حد بالایی قرار دارد و داشبورد خودرو با پوشش نرم فوم  پوشانده شده که حس کیفیت بالا را می دهد ، چراغ روشنایی  رو داشبورد و دربها حس خودروهای لوکس تر و کلاس بالا را می دهد و همچنین پوشش چرمی روی داشبورد و دربها حس یک خودروی کاملا لوکس را می دهد. صندلی ها بسیار با کیفیت و ارگونومی بالا هستند و دوخت الماسی آنها حس بسیار لوکس و جذابی را منتقل میکند.

فضای جای پا و استفاده بهینه از فضا بسیار مناسب است ، اما نکته مهم داشبورد خودرو است که شبیه به طراحی بسیار زیبای محصولات آئودی میباشد و دقیقا حس یک خودروی آلمانی را میدهد از سوی دیگر کنسول لمسی برای تنظیمات مشابه خودروی رنجرور ولار میباشد که در مجموع حس با وقار بودن خودروهای اصیل بریتانیائی را نشان می دهد.

با روشن شدن موتور 1.5 توربو و هماهنگی با گیربکس 9 سرعته سی وی تی نسل جدید حرکت چابک با صدای کم و روان بودن خودرو را احساس میکنید تا به همراه لیست معقول و مناسب از امکانات رفاهی و ایمنی  چون ایربگهای جانبی و پرده ایی، سیستم ایی اس پی ، کنترل ضد لغزش ، کنترل در سر بالایی ، و همچنین سیستم ترمز پارک برقی و اتوهلد ، دوربین 360 درجه و سایر امکانات دیگر شاهد پیوند خوب طراحی و مهندسی ، کیفیت و امکانات مناسب برای یک سدان مدرن و جذاب باشیم.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نیم نگاهی به آریزو۶ ، سدان متفاوت مدیران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است