Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رتبه اول شرکت مدیران خودرو در بحث رضایت مندی مشتریان در خدمات فروش

یکشنبه | ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۶ | کد خبر: CP- ۱۳۲۰۴ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
در ارزیابی ۳ ماهه دوم سال ۹۸ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه نخست رضایت مندی مشتریان در حوزه فروش گردید.
به گزارش کارپرس،  در ارزیابی 3 ماهه دوم سال 98 توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه نخست رضایت مندی مشتریان در حوزه فروش گردید.

این ارزیابی در میان 8 شرکت فعال ( تولید کننده- وارد کننده ) در صنعت خودروسازی کشور صورت گرفت و شرکت مدیران خودرو توانست بالاترین امتیاز را کسب نماید.

شایان ذکر است که شرکت مدیران خودرو در ارزیابی همین سازمان در 3 ماهه سوم و چهارم سال 97 نیز موفق به اخذ رتبه نخست در امر رضایت مندی حوزه فروش شده بود.

شرکت مدیران خودرو در مجموع 705 امتیاز کسب نمود که بالاتر از نمره میانگین صنعت (546 امتیاز) است.

مواردی که در ارزیابی رضایت مندی مشتریان در نظر گرفته می شود شامل نظام اطلاع رسانی و پاسخ گویی، توجه به خواسته های مشتری، هزینه و زمان صرف شده برای تحویل خودرو است.




منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رتبه اول شرکت مدیران خودرو در بحث رضایت مندی مشتریان در خدمات فروش

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است