Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر بین الملل لوکسژن:

ایران بازار هدف ماست، انتظار بالایی از آن داریم

جمعه | ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۴ | کد خبر: CP- ۵۰۰۴ | سرویس: آرمان موتور
کارپرس:
شرکت آرمان موتور کویر که از اوایل سال جاری در حال بسترسازی برای حضور پرقدرت برند لوکسژن در ایران است در نمایشگاه اصفهان از لوکسژن S5 رونمایی کرد. در حاشیه ی برگزاری این نمایشگاه مدیر بین الملل لوکسژن در نشستی با خبرنگاران به تشریح چشم انداز این شرکت برای بازار ایران پرداخت.

به گزارش کارپرس، جفري چِن در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه لوکسژن چه نگاهی به بازار خودروی ایران دارد، تصریح کرد:  بازار ایران در حال حاضر به 1.6 میلیون خودرو رسیده است و این عدد در شرایطی محقق گردیده که این کشور تحت تحریم نیز بوده است.  بر خلاف ایران کشور چنین که نخستین بازار هدف صادراتی لوکسژن بوده است دچار سکون شده. ما در بازار ایران احتمال یک رشد سریع را می دهیم، بنا بر این انتظار ما از بازار خودرو ایران انتظار بالایی است.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر نمی توانم به یک عدد مشخص به عنوان چشم انداز فروش در ایران اشاره کنم اما ما بهترین سعی را برای حضور چشمگیر در بازار ایران بکار خواهیم گرفت.

آقای چِن تاکید می کند، رسیدن به یک چشم انداز مشخص بستگی به سنجش میزان علاقه ی مشتریان ایرانی به محصولات ما دارد، لذا لوکسژن در تلاش است بهترین محصول و خدمات را به بازار ایران عرضه کرده و سپس منتظر بازخورد مشتریان باشد.

مدیر بین الملل لوکسژن در پاسخ به این سوال که "با توجه به چشم انداز لوکسژن برای بازار ایران در صورت اطمینان ایرانیان به این برند آیا تضمین لازم برای ارائه ی خدمات کیفی مناسب به مشتریان ایرانی را ارائه می دهید؟" تاکید کرد: بله! ما نه تنها در ایران بلکه در تایوان نیز در حوزه ی خدمات کیفی خوب ظاهر شده ایم. نه فقط برای برند لوکسژن بلکه برای سایر برندها همچون نیسان، میتسوبیشی و جنرال موتور که توسط ما تولید می شوند نیز خدمات مطلوبی ارائه می دهیم. بنا بر این برای ایران نیز ارائه ی خدمات خوب در دستور کار ما قرار دارد.

گفتنی است نمایشگاه خودرو اصفهان سوم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار گردید و آرمان موتور کویر با مجموعه ای از خودروهای لوکسژن در یک سالن اختصاصی حضور فعالی داشته است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایران بازار هدف ماست، انتظار بالایی از آن داریم

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است