Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مصطفایی خبر داد:

لوکسژن های تایوانی استاندارد های ۸۵ گانه را پاس کردند

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۹ | کد خبر: CP- ۶۴۸۱ | سرویس: آرمان موتور
کارپرس:
شرکت آرمان موتور نماینده رسمی برند لوکسژن نام محصولات خود را در لیست قبولی های استاندارد های 85 گانه سازمان استاندارد ایران قرار داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، پس از ورود و رونمایی از محصولات لوکسژن همچنین برگزاری تست درایو عمومی، این برند تایوانی به سرعت مورد توجه همگان قرار گرفت؛ حالا پس از گذشت یک سال از ورود لوکسژن ها به ایران پرونده فنی و کیفی این خودرو ها پس از بررسی سازمان استاندارد ایران با موفقیت کامل روبرو شده است.
 
عقیل مصطفایی مدیر بازار یابی و فروش آرمان موتور کویر در این خصوص گفت: از این پس شاهد حضور قدرتمند محصولات لوکسژن در ایران خواهیم بود چرا که با گذراندن استاندارد های کیفی و فنی سازمان استاندارد با اعتماد به نفس بیشتری در بازار خودروی ایران می توانیم محصولات خود را عرضه کنیم.
 
مصطفایی ضمن تشکر از مسئولین سازمان استاندارد به ویژه پیروزبخت مدیرعامل، بیات مدیر کل و صادقی کارشناس این سازمان تاکید کرد شرکت آرمان موتور کویر با ارائه ی محصولات با کیفیت می کوشد به دغدغه های فنی موجود در دستگاه های نظارتی پاسخ مثبتی ارائه کند.
 
مدیر بازار یابی و فروش آرمان موتور افزود، بزودی با حمایت های وزارت صنعت و معدن و اخذ مجوز های لازم اقدام به پیش فروش لوکسژن ها در ایران خواهیم نمود.

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

لوکسژن های تایوانی استاندارد های ۸۵ گانه را پاس کردند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است