مدیر بین الملل لوکسژن ادامه داد: به طور قطع به دنبال کمترین ضرر هستیم ضمن آنکه با فراهم کردن زیرساختها و اخذ استانداردهای لازم و پرداخت هزینههای هنگفت برای استانداردسازی به دنبال تولیدی اقتصادی و منطقی هستیم.
او با بیان این که هدف این شرکت تایوانی رسیدن به سوددهی هرچه سریعتر در کوتاه مدت نیست، تصریح کرد: به طور قطع ما به دنبال سریع پولدار شدن نیستیم و اقدام دولت در زمینه افزایش تعرفه واردات بیشک افزایش رقابتپذیری تولیدات داخلی بود که این روند نیز با سیکیدی شرکتهای خارجی در ایران رفع خواهد شد.
جفری بازار ایران را بازار تولید دانست و گفت: لوکسژن برای ورود به ایران در مرحله نخست به صورت سیکیدی وارد میشود و پس از گرفتن بازخورد مشتریان نسبت به بررسی بازار و تعیین راهکارهای جدید اقدام خواهد کرد.
وی با تاکید بر این که مونتاژ نیز در نهایت به تولید منجر خواهد شد، افزود: به طور قطع برای سرمایهگذاری با هدف تولید در ایران بازار را سنجیده و بر اساس نیازهای بازار وارد حوزه تولید خواهیم شد اما به طور قطع مونتاژ در حجم سرمایهگذاری بسیار مفید است.
جفری ادامه داد: در مسیر ارزیابی بازار، قطعاتی که در مسیر داخلیسازی قرار میگیرند نیز مشخص خواهد شد تا به بهترین شکل وارد بازار ایران شویم.
او در زمینه ارایه خدمات پس از فروش مناسب این خودروهای تایوانی اظهار کرد: به طور کلی در زمینه خدمات پس از فروش با دو مشکل کمبود قطعات و نبود کارشناس فنی عیبیابی مواجه هستیم که این موارد 80 درصد نارضایتیها را شامل میشود که برای رفع این مشکل سفارش قطعات احتمالی مورد نیاز اعلام شده و در عین حال بهترین کارشناس در زمینه خدمات پس از فروش انتخاب و آموزشهای لازم در این زمینه برگزار شده است.
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان