در جریان سفر وزیر صمت، رییس سازمان توسعه تجارت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به ارمنستان، در مراسمی با انتخاب نماینده، قرارداد توزیع محصولات ایران خودرو به این کشور به امضا رسید.
روز گذشته، رییس جمهور مردمی، بدون اطلاع قبلی به ایران خودرو رفت تا از نزدیک بر روند تولید و تکمیل و عرضه خودرو در این شرکت نظارت کرده و در جریان مشکلات موجود قرار گیرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامهریزی مدون و سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در هر سال، ظرف پنج سال آینده، با توسعه پلتفرم و قوای محرکه، هیچ یک از محصولات قدیمی فعلی تولید نخواهد شد.
در پی بازدید سرزده رییس جمهوری محترم از پارکینگهای خودروهای دارای کسری قطعه و خطوط تولید و با دستور ایشان، گروه صنعتی ایران خودرو متعهد به کاهش تعداد خودروهای ناقص به میزان متعارف حداکثر تولید تجمیعی دو هفته خود شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو طرح ویژه بازدید پیش از نوروز خودروهای تولیدی ایرانخودرو را به مدت هشت روز، از یازدهم تا نوزدهم اسفند ماه امسال اجرا میکند.
همزمان با فرا رسیدن مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، پيش فروش يكساله محصولات گروه خودروسازی سايپا با هدف كاهش فاصله قيمت خودرو در كارخانه و بازار، از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه آغاز می شود.
گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی، اولین پیش فروش یکساله محصولات خود را از پنج شنبه(12 اسفندماه) برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر آغاز می کند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه قواي سه گانه حمايت همه جانبه از صنعت خودرو دارد و اين امر در مورد تمام صنايع و توليدات كشور صدق مي كند، گفت: قرار است برنامه هاي آتي خودروسازان در كميسيون صنايع و معادن مجلس مطرح و مورد بحث و بررسي قرار گيرد.
به دنبال تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت میگیرد
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و نیز عمل به مسوولیتهای اجتماعی خود در قبال جامعه، نیمی از ظرفیت طرحهای فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص میدهد.
قرعه کشی فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در هفته دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، ۹ اسفند ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
مدیرعامل ساپکو افزایش مقیاس تولید را اصلیترین رهیافت دستیابی به قیمت رقابتی محصول خواند و گفت: برای کاهش قیمت تمام شده محصول و هزینههای سربار تولید، مسیری جز افزایش تولید نداریم.