Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ضمن پرداخت مطالبات قطعه سازان:

سایپا وارد فاز جدید همکاری با تامین کنندگان داخلی شد

یکشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۸ | کد خبر: CP- ۱۰۰۹۵ | سرویس: سازه گستر سایپا
کارپرس:
مدير عامل سازه گستر سایپا گفت: تلاشهای بی وقفه تیم مدیریتی سایپا بویژه مدير عامل محترم گروه سایپا و نیز همکاری انجمن قطعه سازان، و بانکهای عامل را برای عبور از این شرایط سخت قابل ستایش است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، نجفیان مدير عامل سازه گستر سایپا در گفتگوی اختصاصی با ارتباطات سازه گستر اعلام داشت :

سرانجام مطالبات ۱۲۰ روزه قطعه سازان گروه سایپا با همکاری بانک مرکزی و در سایه حمایت های وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر رحمانی، از طریق ۱۰ بانک عامل ، با تخصیص ٢٠٠٠ ميليارد تومان تسهیلات در هفته گذشته پرداخت شد.

ایشان تلاشهای بی وقفه تیم مدیریتی سایپا بویژه مدير عامل محترم گروه سایپا و نیز همکاری انجمن قطعه سازان، و بانکهای عامل را برای عبور از این شرایط سخت ستود و افزود که پرداخت مطالبات زنجیره تامین سایپا در حداقل ترین زمان ممکن و بطور عادلانه و با سهولت انجام شد که در نوع خود بی نظیر و بی سابقه بود.

رییس هیات مدیره سایپا بر رعایت موازین و مقررات و بخصوص عدالت در پرداخت به سازندگان تاکید کرده و بیان نمودند که بر اساس باز خوردهای دریافتی تا این لحظه، شیوه پرداختهاي اخير ، موجب رضایتمندي بالای قطعه سازان شده است.

دکتر نجفیان اعلام کردند به حول قوه الهی با اين پرداخت بموقع ، بخش قابل توجهی از کمبود نقدینگی زنجیره تامین سایپا مرتفع شده و در روزها و هفته های آتی شاهد افزایش تیراژ تولید تا ۲۵۰۰ دستگاه در روز خواهیم بود هر چند با تلاش همکاران گروه سایپا و مدیریت جهادی مدیرعامل جدید سایپا جناب آقای مهندس سلیمانی، میانگین تولید خودرو در روزهای اخیر به ۲۰۰۰ دستگاه رسیده است.

ایشان افزودند هدف ما علاوه بر افزایش تیراژ تولید به منظور رفع نیاز های مردم برای خرید خودرو و نیز کاهش قیمت و التهاب بازار، ارتقا کیفی محصولات و توسعه محصولات جدید جهت افزایش رضایمندی مشتریان است که همواره مد نظر بوده است.

مدیر عامل سازه گستر سایپا از همراهی و همکاری خوب قطعه سازان در این شرایط سخت و با وجود محدویت ها و تحریم ظالمانه دشمن تقدیر و تشکر کرد که به عنوان شرکای استراتژیک نقش موثری در دستیابی به اهداف تولید گروه سایپا داشتند و با ثبت تولید ۲۰۰۰ دستگاه در روز ، اقتدار صنعت قطعه سازی کشور را در شرایط تحریم و فشار حداکثری به رخ دشمنان کشیدند.

ریيس هییت مدیره سایپا اظهار داشت :

با تدابير اتخاذ شده مدير عامل گروه سايپا ، اهداف استراتژیک گروه ، در سال اتی با تاکید بر استفاده حداکثری از توان تولید شرکتهای گروه و اولویت دادن به توسعه محصولات جدید با کیفیت و ارزان و نیز با عمق حداکثری ساخت داخل قطعات، ترسیم و ابلاغ شده است .

همانطوریکه اشاره شد دستیابی به تولید ۲۵۰۰ دستگاه خودرو در روز و تحویل هر چه سریعتر خودروهای تعهد شده در سال ۹۸ به مشتریان، اولویت بی چون و چرای گروه خودروسازی سایپا خواهد بود . بنابراین انتظار ميرود كه قطعه سازان زنجیره تامین گروه سایپا حداکثر تلاش خود را در تامين و توليد بموقع مواد و قطعات خارجي و داخلي ، با برنامه ريزي دقيق بعمل آوردند تا در سال ٩٨ با همت اين عزيزان شاهد افزايش تيراژ و تامين و توليد ناب باشيم.

ایشان همچنین افزودند در راستای تحقق هدف استراتژیک توسعه محصول در گروه سایپا، به عنوان مثال، افزایش تولید خودروی کوییک به عنوان یک خودروی زیبا با آپشن های مورد پسند مشتریان از جمله برنامه های مهم سال آتی خواهد بود.

هدف مهم دیگر به منظور جلوگیری از وقفه های ناشی از تحریمها، افزایش عمق ساخت داخل قطعات با تکنولوژی بالا با همکاری شرکتهای دانش بنیان نیز در سرلوحه فعالیتهای شرکتهای سازه گستر و مگاموتور تعیین گردیده است .

در انتها ، دکتر نجفیان ، ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک همکاران تلاشگر در گروه خودروسازی سایپا ، استقامت، همدلی و اتحاد را به عنوان رمز موفقیت این گروه معظم دانست.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سایپا وارد فاز جدید همکاری با تامین کنندگان داخلی شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است