Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / در نشست خبری طرح اربعین ایساکو مطرح شد:

نفوذ خدمات امدادي ايران خودرو به عمق خاك عراق!

یکشنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۰ | کد خبر: CP- ۱۵۳۰ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
گروه صنعتی ایران خودر امسال نیز همچون سالهای گذشته،شبکه امدادی و خدمات پس از فروش خود را برای پشتیبانی از رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی آماده کرده است، با این تفاوت که دامنه ی خدمات این شرکت امسال به عمق خاک عراق نیز نفوذ کرده است!

به گزارش کارپرس، نشست خبری طرح اربعین ایران خودرو با محوریت شرکت ایساکو و همراهی شرکت امداد خودرو ایران به منظور اطلاع رسانی این طرح با حضور حسینی مدیر عامل شرکت ایساکو، صالحی مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران و مصریان مدیرارتباطات این قطب خودروسازی در محل شرکت ایران خودرو برگزار گردید.

نفوذ خدمات امدادي ايران خودرو  به عمق خاك عراق!

در این نشست مسئولین شرکت های فوق به آخرین اقدامات انجام شده در راستای پشتیبانی خدماتی و امدادی از حرکت پرشکوه ایرانیان در راهپیمایی اربعین حسینی پرداختند.

ارائه ی خدمات امدادی فراتر از برند ایران خودرو
مدیر عامل شرکت ایساکو در ابتدای نشست از عزم این گروه برای ارائه ی خدمات امدادی به تمامی خودروهای حاضر در این رویداد خبر داد و افزود شبکه امدادی ایران خودرو خود را موظف به ارائه ی خدمات امدادی به خودروهای سایر برند ها نیز می داند و سعی خواهد داشت در حد توان تخصصی به این دسته از هموطنان خدمت رسانی کند.

ناوگانی گسترده در خدمت زائرین
مدیرعامل ایساکو با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته تصریح کرد ناوگان این شرکت متشکل از نمایندگی ها، فروشگاه ها و اکیپ های امدادی در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه در ترکیبی از یک، دو و سه شیفت در شبانه روز خدمت رسانی خواهند کرد.

وی افزود با توجه به تجربیات سال گذشته و توقف چند روزه ی خودروها، این شرکت امسال ایجاد دو تعمیرگاه صحرایی را در نقطه ی صفر مرزی مهران و شلمچه در دستور کار خود قرار داده است و فروشگاه هایی نیز جهت تامین قطعات مورد نیاز تجهیز شده اند.

همچنین اکیپ های امدادی شرکت امداد خودر ایران در سه محور یاد شده به خدمت رسانی خواهند پرداخت.

نفوذ خدمات امدادي ايران خودرو  به عمق خاك عراق!

بر اساس گزارش های دریافتی در کل 20 نمایندگی، 20 فروشگاه، دو تعمیرگاه صحرایی، 160 اکیپ امدادی و جمعا 600 نفر پرسنل از شبکه ی خدمات ایران خودرو در این طرح مشارکت خواهند داشت.

حمل رایگان خودرو و تخفیف 20 درصدی خدمات تعمیرگاهی
مدیر عامل ایساکو همچنین از ارائه ی خدمات حمل رایگان خودروهای دارای نقص فنی و همچنین تخفیف 20 درصدی در خدمات تعمیرگاهی خبر داد.

سیستم بازرسی فعال، تضمین کننده ی خدمات موثر
حسینی با تاکید بر لزوم ارائه ی خدمات موثر در این طرح از نظارت ویژه ی تیم های بازرسی بر تمامی اقدامات صورت گرفته خبر داد و افزود تیم های بازرسی در دو مرحله ی آماده ی سازی و مرحله ی اجرای طرح بر عملکرد شبکه ی خدمات نظارت خواهند داشت.

تمرکز بر مرز مهران
مدیر عامل شرکت ایساکو با تاکید بر اینکه بر اساس اطلاعات دریافتی بیش از 60 درصد تردد ها در منطقه ی مهران صورت می گیرد، از تمرکز خدمات این شرکت در منطقه ی مهران خبر داد.

نفوذ به عمق خاک عراق!
سید رضا حسینی از گسترش خدمات امدادی و تعمیرگاهی سیار ایران خودرو در مسیرهای منتهی به کربلا در خاک عراق خبرداده و افزود با هماهنگی های صورت گرفته با طرف عراقی، تجهیزات، قطعات و چادرهای صحرایی مورد نیاز برای ارائه ی خدمات در خاک عراق به این کشور منتقل و در اختیار طرف عراقی قرار داده شده.

وی همچنین از برگزاری دوره های تخصصی لازم برای امدادگران عراقی خبر داد و افزود دوره های آموزشی لازم برای امدادگران فوق با دعوت از این افراد به ایران برگزار شده است. شایان ذکر است به منظور اطمینان از ارائه ی خدمات بی نقص، همکارانی از شرکت امداد خودرو ایران در کنار امدادگران عراقی حضور خواهند داشت.

طراحی لباس های متحدالشکل با حال و هوای اربعین
مدیر عامل ایساکو تصریح کرد، به منظور حفظ نظام سازمانی و البته لزوم همگونی پوشش پرسنل این شرکت، یونیفرم های متناسب با حال و هوای اربعین حسینی طراحی و دوخته شده که پرسنل این شرکت با این پوشش در این طرح خدمت رسانی خواهند کرد.

خدمات اینترنت بیسیم رایگان!
حسینی با اشاره به نیاز احتمالی زائرین به شبکه ی اینترنت از ایجاد شبکه ی اینترنت بی سیم رایگان با پهنای باند و سرعت مناسب در مناطق مرزی توسط این شرکت خبر داد!  وی همچنین تصریح کرد نرم افزار ایساکو به مخاطبین این رویداد ارائه خواهد شد.

عذرخواهی به سبک اروپایی ها!
مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایرام در پایان مراسم در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا زمان انتظار امدادخواهان گاهی طولانی می شود، تصریح کرد تلاش شرکت امداد خودرو ایران و مجموعه ی خدمات پس از فروش ایران خودرو بر این است که زمان انتظار به کمتر از 25 دقیقه کاهش یابد.

همچنین سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت ایساکو بخاطر بروز برخی نقص های احتمالی در شبکه ی خدمات و امداد از مشتریان ایران خودرو عذرخواهی کرد.


در پایان مدیرعامل شرکت ایساکو، مسئولیت های اجتماعی را انگیزه ی این شرکت برای حضور در چنین آئین هایی معرفی و افزود مسئولیت های اجتماعی این گروه خودرو سازی موجب شده تا تلاش کنیم در این رویداد مهم به ارائه ی خدمات به زائرین حسینی بپردازیم.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان - سلحشور

    گزارش

    سلام و خسته نباشید
    من در تهران سکونت دارم و انشاالله با خانواده با خودروی شخصی برای مراسم اربعین عازم نجف و کربلا هستم خواهشمندم امکاناتی فراهم نمائید که خدایی ناکرده در صورت مواجه شدن با مشگل فنی خودرو در جاده های عراق و جلوگیری از استرس خانواده بتوانیم از امداد خودروهای هم وطنی خودمان استفاده کنیم لطفا اگر این برنامه ریزی را کرده اید بفرمائید باید چکار کنیم. تلفن تماس
    09127219553 بسیار ممنون و سپاسگزارم اجرتون با سیدالشهداء انشاالله.

شما اکنون از مطلب: "

نفوذ خدمات امدادي ايران خودرو به عمق خاك عراق!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است