Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

جشنواره تابستانی اشتراک طلایی ایران خودرو آغاز شد

دوشنبه | ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۹ | کد خبر: CP- ۲۰۸۸۰ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
جشنواره تابستانی اشتراک طلایی امداد خودرو ایران با هدف ارایه خدمات استاندارد و رضایت مشتریان، با تخفیف ویژه، از ابتدای تیرماه آغاز شد.
به گزارش خودروپرس،  مدیر خدمات طلایی امدادخودروایران از جشنواره تابستان طلایی ایران خودرو تا ۷۵ درصد تخفیف در ایام تابستان خبر داد.

رسول رمضانی با اشاره به آغاز تخفیف اشتراک طلایی ویژه تابستان برای دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: با توجه به خدمات متنوع امدادخودروایران، این شرکت با هدف افزایش رضایت مشتریان، از خدمات خودرویی ارایه شده، تخفیف تا ۷۵ درصدی اشتراک طلایی با اقساط بلند مدت و بدون بهره را در دستور کار خود قرار داده است تا تمامی مشتریان بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

وی با اشاره به مزایای «اشتراک طلایی» امدادخودرو ایران گفت: در کنار آرامش خاطر مشتریان برای دریافت خدمات مطمئن شبانه روزی در محل مورد نظر، انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای و خدماتی نظیر پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، جبران خسارت به بدنه خودرو و پوشش زیان ناشی ازحوادث و سرقت خودرو و شکست شیشه، امکان تعویض خودرو برای سرقت کلی یا خسارت‌های بیش از ۶۰ درصد، حمل رایگان و شبانه روزی خودرو به نمایندگی‌های منتخب گروه صنعتی ایران خودرو، انتقال رایگان سرنشینان خودروی آسیب‌دیده به نزدیک‌ترین شهر، تعمیرات سبک در محل و تامین قطعات استاندارد و تضمین کیفیت خدمات ارایه شده در سراسر کشور، شامل مشترکان طلایی می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: سطوح اشتراک طلایی شامل تک ستاره، تک ستاره پلاس، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره است و در محصولات اشتراک طلایی، با افزوده شدن هرستاره، علاوه بر دریافت خدمات قبلی مشتریان، از خدمات ویژه هر ستاره افزوده شده نیز بهره‌مند می‌شوند.

برای دریافت اشتراک طلایی و یا تمدید آن از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و یا وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین از طریق تمام نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور در دسترس مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جشنواره تابستانی اشتراک طلایی ایران خودرو آغاز شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است