Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران:

فروش اجباری کارت امداد خودرو، غیر قانونی است

سه شنبه | ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۳ | کد خبر: CP- ۱۶۱۳۸ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
فعالیت شرکت‌ هایی تحت عنوان «پشتیبانی امداد خودرو» و فروش کارت طلایی خودرو تقلبی و غیرمجاز است و افراد نباید به هیچ عنوان به آن‌ها اعتماد کنند. هموطنان باید دقت داشته باشند فروش اجباری کارت طلایی غیر قانونی است.
به گزارش کارپرس، "فعالیت شرکت‌هایی با عنوان "پشتیبانی امداد خودرو" و فروش کارت طلایی خودرو تقلبی و غیرمجاز است"، این را سید عباس میرحسینی مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران می‌گوید. با وی در خصوص امداد خودروهای غیر مجاز و نحوه شناسایی آنها و همچنین خدمات جدید امداد خودرو ایران و نحوه استفاده از آن برای دارندگان محصولات ایران خودرو و دیگر خودروهای کشور به گفت وگو نشستیم. در ادامه این گفت و شنود را با یکدیگر می خوانیم:

آقای میرحسینی به عنوان اولین سوال، شرکت امداد خودرو ایران به منظور گسترش خدمات امدادی و جلب رضایت مشتریان چه خدماتی را در سال جاری و همزمان با شیوع ویروس کرونا عملیاتی کرده است ؟

خدمات جدید امدادخودروایران به گونه‌ای طراحی شده که مشتریان برای دریافت آن نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند و بتوانند در محل مورد نظر آن را دریافت کنند. برای راحتی بیشتر مشتریان، کارشناسی خودروهایی که نیاز به کارشناسی دارند نیز در محل مورد نظر مشتریان انجام می‌شود.

سرویس در محل یا اتوکلیک (انجام سرویس‌های دوره‌ای)، امدادگلس (تعویض شیشه)، ضدعفونی خودرو، امدادپلاس(تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و ...)، تعویض لاستیک، امدادسوئیچ (باز کردن درب خودرو)، تعویض باتری، تعویض پکیج روغن از جمله خدماتی است که توسط امدادخودروایران در دسترس مشتریان قرارداده تا میزان ترددها از این طریق کاهش یابد.

اولین قدم برای دریافت خدمت از امدادخودروایران چیست؟

اولین کاری که راننده هنگام نقص فنی خودرو باید انجام دهد، تماس با شرکت خدمات پس از فروش خودرویی است که از آن استفاده می‌کند. دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو می‌توانند از طریق وب سایت www.096440.com ، شماره تلفن سراسری 096440 و یا اپلیکیشن ایساکو درخواست امداد کنند.

 

مدتی است که شرکت هایی تحت عنوان پشتیبانی امداد خودرو و فروش کارت طلایی خودرو اقدام به کلاهبرداری از مردم و فروش اجباری کارت طلایی می کنند توصیه شما به مردم و راهکارتان برای مقابله با فعالیت این شرکت ها چیست؟

هیچ اجباری برای داشتن کارت طلایی یا اشتراک سیار وجود ندارد. افرادی که تمایل به دریافت کارت طلایی دارند می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی 096440 ارتباط برقرار کنند. کارت طلایی در سطوح مختلف و متناسب با بودجه مشتریان ارایه می‌شود که علاوه بر دریافت خدمات اشتراک سیار، بسیاری از قطعات و تعمیرات خودرو را در دوران اشتراک رایگان دریافت کنند.

اشتراک امدادسیار نیز این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب امدادگر برای بازدید و راه‌اندازی خودرو و همچنین در صورت نیاز به حمل، از حمل رایگان خودرو به نمایندگی یا محل مورد نظر مشتری بهره‌مند شوند.

فعالیت شرکت‌هایی تحت عنوان "پشتیبانی امداد خودرو" و فروش کارت طلایی خودرو تقلبی و غیرمجاز است و افراد نباید به هیچ عنوان به آن‌ها اعتماد کنند. هموطنان باید دقت داشته باشند فروش اجباری کارت طلایی غیر قانونی است.

emdadkhodro

چطور می‌توان خودروهای امدادی اصل را از متفرقه تشخیص داد؟

ممکن است در لحظه بروز نقص فنی، خودروهای امدادی در محل بوده و خود را به خودرو برسانند. مهمترین اصل این است که دارنده خودرو پس از درخواست امداد از امدادخودروایران، پیامکی از سرشماره 300030 دریافت و در آن مشخصات و موقعیت امدادگر نمایش داده می‌شود. درصورت هماهنگی پیامک با کد و مشخصات امدادگر حاضر در محل می‌توان با خاطر آسوده خودرو را به ایشان سپرد.

 emdadkhodro 08

تفاوت امدادخودرو ایران با امدادهای متفرقه در چیست؟

بکارگیری نیروهای متخصص با کد شناسه مشخص خودرویی این امکان را برای امدادخواهان فراهم می‌کند تا در صورت نیاز از مرجع امدادخودرو ایران موضوع را پیگیری نمایند.

درخواست امداد از امدادهای متفرقه در صورت بروز ایراد مجدد و یا رخ دادن اشتباه از سوی امدادگر ممکن است خسارتی را به دنبال داشته باشد و صاحب خودرو مرجعی برای پیگیری و حتی شکایتی وجود ندارد. نکته بعدی که باید به آن توجه داشت، استفاده از قطعات اصل و مورد تایید خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) و تضمین آن است.

بارها پیش آمده است که مشتریان پس از دریافت امداد از یک امداد خودرو متفرقه پس از طی مسافتی کوتاه به دلیل استفاده از قطعات بی کیفیت دوباره دچار نقص فنی شده‌اند و در این شرایط دیگر امکان پیگیری یا پیداکردن آن امدادگر متفرقه وجود نداشته و صاحب خودرو مجبور به پرداخت هزینه مجدد تعمیر و تعویض قطعه شده است در حالی که در فرایند امدادرسانی شرکت امدادخودرو ایران چنین اتفاقی رخ نمی دهد و در هر شرایطی شرکت پاسخگوی نحوه امداد رسانی و کیفیت قطعات ارایه شده در دوره گارانتی آنها خواهد بود.

باتوجه به توضیحات فوق و در پی اخباری که درخصوص سوء استفاده‌های امدادهای متفرقه در رسانه‌ها منتشر شده؛ توصیه ما بر این است که هموطنان حتما از امدادخودروهای معتبر درخواست خدمت کنند.

در سال جاری با چه چالش های امدادی مواجه شده اید؟

به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییر رویکرد کسب و کارها، این شرکت نیز متاثر از مشکلات روز جامعه، دچار مشکلاتی بود که با برنامه ریزی و چاره اندیشی، سبد خدمات خود را با نیازهای روز متناسب سازی کرد و در جهت رفع مشکلات مشتریان که به دلیل شیوع بیماری کرونا با چالش های عدیده ای مواجه بودند خدمات خود را به گونه‌ای ارایه کرد که نیاز ایشان برآورده شود.

به عنوان آخرین سوال ارائه خدمات امدادی از سوی امداد خودرو ایران فقط به خودروهای ایران خودرو انجام می‌شود؟

شرکت امدادخودرو ایران تمام خدمات خودرویی گروه صنعتی ایران خودرو را بر عهده دارد اما در کنار آن خدمات عمومی سایر خودروها را نظیر حمل، تعویض باتری و ... در قالب اشتراک سیار خدمت رسانی می‌کند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش اجباری کارت امداد خودرو، غیر قانونی است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است