Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جدی بگیریم؛

ضرورت توجه به هویت امدادگران خودرویی

سه شنبه | ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۵۱ | کد خبر: CP- ۱۱۹۸۲ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرسمجید باقربندی:
وقتی از امداد خودرو متفرقه صحبت می‌کنیم این بدان معنی است که این افراد دوره های تخصصی لازم را فرا نگرفته و به قطعات با کیفیت و مورد تایید شرکت تولید کننده خود دسترسی ندارند، از طرفی هویت این افراد نیز غیر قابل تائید است.
به گزارش کارپرس، چند سالی است که ماجرای امدادخودرو های متفرقه به جاهای باریک کشیده شده تا جایی که در برخی مواقع کارشان به صحنه سازی و دام گستراندن برای رانندگان عبوری در جاده های کشور نیز کشیده شده است! از این مورد غیر قابل توجیه که بگذریم به جهت عدم تسلط و تخصص کافی تعمیرکاران متفرقه باعث می‌شود تا استاندارد های لازم جهت تعمیر خودرو رعایت نگردد.

مورد مهم دیگر در باب امداد خودرو های متفرقه عدم استعلام هویتی این افراد است. این در حالی است که اگر درخواست امداد از طریق شماره تماس 096440 و یا اپلیکیشن امدادخودرو ایران صورت پذیرد بلافاصله پیامکی برای راننده ارسال میشود و مشخصات امدادگر و شماره تماس وی از سوی مرکز تماس این شرکت برای امداد خواه ارسال می شود همچنین راننده می‌تواند موقعیت مکانی امدادگر و مشخصات خودروی وی را از طریق اپلیکیشن امداد خودرو ایران مشاهده نماید. با این توصیف امداد خواه می تواند اطمینان لازم را از صحت عملکرد امدادگر اصلی کسب نماید.

تمامی امدادگرانی که به محصولات ایران خودرو، امدادرسانی می کنند باید در چارچوب فعالیت امداد خودروی ایران عمل کرده و ضمن فراگیری دوره های آموزشی ضمن خدمت، استانداردهای ضروری شرکت سازنده خودرو را نیز رعایت کنند.  بنا براین امدادخواه باید به این امر توجه داشته باشد که اصالت دریافت خدمات ضمن تضمین سلامت خودرو، شما را از خطرات ناشی از سودجویی احتمالی امداد خودروهای متفرقه در امان خواهد داشت.

 

emdadkhodro iran 06 25emdadkhodro iran 06 25 1emdadkhodro iran 06 25 2

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ضرورت توجه به هویت امدادگران خودرویی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است