Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در راستای پیشگیری از کرونا صورت می گیرد

ضدعفونی روزانه بیش از ۱۵۰۰ خودرو در مبادی ورودی منطقه آزاد ماکو

شنبه | ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۸ | کد خبر: CP- ۱۳۹۰۷ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: روزانه بیش از ۱۵۰۰ خودرو درجاده ترانزیتی شوط (گیت ورودی منطقه آزاد ماکو) گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.
به گزارش کارپرس، حسن عبدالهی اصل در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روزانه بیش از ۱۵۰۰ خودرو در جاده ترانزیتی شوط (گیت ورودی منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو) گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

وی با تاکید براینکه این سیستم و مراحل گندزدایی از اولین روز شیوع ویروس در منطقه استقرار پیداکرده و اقدامات خود را آغاز کرده است، افزود: ناحیه سپاه شوط با صرف هزینه ۱۰۰میلیون ریالی در محور ترانزیتی شوط، ورودی منطقه آزاد ماکو این سیستم را راه اندازی کرده است.

فرماندار شوط افزود: میتوانیم روزانه ۲۰۰۰ خودرو سبک و سنگین را نیز با کمک این سیستم به صورت شبانه روزی گندزدایی و ضدعفونی کنیم.

عبدالهی اصل همچنین بر دستوررالعمل ابلاغی کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونای استان در موضوع عدم اجازه در ورود افراد غیر بومی و مسافرین به شهرستان شوط گفت: در این رابطه کنترل های لازم توسط نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، هلال احمر و شهرداری در ورودی های شهر اعمال و از ورود افراد غیر بومی جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: افراد ساکن هر شهر اجازه ورود دارندکه افراد با کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه شناسائی می شوند.

فرماندار شوط، ضمن تکذیب شایعه تعطیلی پمپ بنزین ها در این شهرستان اظهار کرد: مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی و پمپ بنزین ها در حال خدمت رسانی ۲۴ ساعته به مردم هستند.

عبدالهی اصل در ادامه از تعطیلی کلیه مراکز آموزشی دولتی و خصوصی، بوستانها، ورزشگاه ها، واحدهای صنفی غیر ضروری، تجمعات و مراسمات جشن و عزا تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: با خاطیان مطابق قانون برخورد می شود.

وی همچنین از مردم خواست با توجه صعودی بودن سیر شیوع کرونا ضمن عمل به دستورالعمل های مقابله با این بیماری با ماندن در خانه به شکست زنجیره این ویروس کمک کنند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ضدعفونی روزانه بیش از ۱۵۰۰ خودرو در مبادی ورودی منطقه آزاد ماکو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است