Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نوش دارو پس از مرگ سهراب؛

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودرو های غیر بومی

جمعه | ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۱ | کد خبر: CP- ۱۳۸۹۷ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرسمجید باقربندی:
پلیس راهور استان‌ها و بسیاری از فرمانداری های شهرهای کشور دستور عدم ورود خودرو های غیر بومی را از بامداد جمعه هشتم فروردین دریافت کردند.
به گزارش کارپرس، از همان ابتدای آغاز سال 99 کمپین در خانه می‌مانیم بسیار پر شور آغاز بکار کرد و مردم نیز در فضای مجازی برای مقابله با شیوع کرونا اقدام به انشار مداوم آن نمودند، اما فرصت 13 روزه تعطیلات نوروزی برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس با آغاز سفر های نوروزی از دست رفت!
 
در این میان گزارش های متعددی که از مسافران پخش شد، هر راننده و سرنشینان خودرویی دلایل منحصر بفرد خودش را برای سفر مطرح می‌کردند!
 
از رفتن به ویلای شخصی و ادامه قرنطینه خانگی در آنجا گرفته تا سر زدن به پدر و مادر پیر؛ حتی برخی نیز دلیل اصلی سفر را پافشاری خانواده مطرح می‌کردند و خودرا مقصر اصلی انجام این اشتباه نمی‌دانستند.
 
طبق آمار منتشر شده نسبت به سال گذشته حدود 45 درصد کاهش سفر در نوروز 99 داشته ایم که این عدد با وجود کاهش قطعا برای کوئید 19 بسیار مطلوب خواهد بود!
 
حال پس از مرگ سهراب نوش دارو تجویز شده است و پس از اتمام نیمه اول نوروز از ورود خودرو های غیر بومی جلوگیری می‌شود این در حالی است که مسافران نوروزی یا با یک مسافر اضافه به نام کرونا به شهر خود باز می‌گردند و یا مسافر نامرئی خود را در شهری دیگر جا گذاشته اند.
 
اما مهم این است که از بامداد هشتم فروردین هیچ خودروی غیر بومی مجوز ورود به شهر هایی همچون ابهر، قزوین، لرستان، اهر، همدان، خراسان، بوشهر، سلماس، گلستان، ورامین،رفسنجان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، گیلان و... را نخواهد داشت.
 
نکته جالب این که این محدودیت ورود و خروج درخصوص پایتخت همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید پیش‌بینی های لازم را برای بازگشت مسافران نوروزی بایک مسافر اضافه را انجام دهیم.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودرو های غیر بومی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است