Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

جولان تسلا مدل ۳ در آلمان

شنبه | ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۱ | کد خبر: CP- ۲۰۲۳۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
پس از معرفی تسلا مدل Y در اروپا در اوایل سال جاری، این شاسی‌بلند الکتریکی به سرعت به برترین خودروی ثبت‌شده انرژی پاک در تعداد معدودی از کشورها تبدیل شد.
به گزارش خودروپرس،تنها چند ماه پس از ورود این شاسی‌بلند به بازار پر‌مناقشه آلمان، سدان پرچمدار تسلا تاج‌و‌تخت را پس گرفت و مدل Y را در رتبه دوم قرار داد. بر اساس داده‌های آژانس ملی خودروی این کشور، در ماه نوامبر، تسلا مدل ۳ از مدل Y پیشی گرفت و به عنوان پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی در آلمان ثبت شد.
 
بازار خودروی آلمان در چشم انداز بزرگ‌تر بازار اروپا بسیار مهم است و خودروسازان بزرگی مانند فولکس واگن، بی‌ام‌و و مرسدس بنز در این کشور مستقر هستند. تسلا در ماه نوامبر تعداد ۶هزار و ۸۱۱ دستگاه مدل ۳ را فروخت؛ در‌حالی‌که در همان ماه ۳هزار و ۶۸۷ دستگاه مدل Y در این کشور فروخته شد.
 
اولین تحویل مدل S و X نیز در ماه نوامبر در اروپا بود و تسلا به ترتیب ۱۰۶ و ۳۵ دستگاه از این خودروها را در این ماه در آلمان فروخت. تحویل تسلا در آلمان در ماه نوامبر به رکوردهایی رسید که نشان‌دهنده افزایش ۹۳درصدی برای مجموع ۱۰ هزار و ۸۱۹ خودرو است و آن را به دومین ماه فروش برتر خودروساز در این کشور پس از سپتامبر تبدیل می‌کند.


 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جولان تسلا مدل ۳ در آلمان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است