Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نظرسنجی کانسومر ریپورتز نشان داد؛

تسلا و نیسان مطمئن‌ترین خودروهای برقی را می‌سازند

یکشنبه | ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۰ | کد خبر: CP- ۲۰۲۲۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
طبق نظرسنجی جدید کانسومر ریپورتز، تسلا مدل 3 و نیسان لیف جایگاه‌های برتر را در فهرست مطمئن‌ترین خودروهای برقی به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خودروپرس، این نظرسنجی جدید که رضایت صدها هزار مالک خودرو در سراسر جهان از محصولات‌شان را جویا شده است نشان می‌دهد که تسلا مدل 3 و نیسان لیف در جایگاه‌های دوم و سوم فهرست فهرست مطمئن‌ترین خودروهای برقی قرار دارند.

کیا EV6 در صدر این فهرست قرار دارد، اما به دلیل قدمت کوتاه آن در بازار ارزیابی منصفانه‌ای از مشکلات بالقوه بلندمدت را در مقایسه با گزینه‌های دیگر ارائه می‌دهد.

این نظرسنجی از مالکان جویا شده که آیا با مشکلاتی در رابطه با خودروهایشان مواجه هستند یا خیر و آیا از محصولات خود راضی‌اند یا نه.

خودروهای تسلا اغلب در جایگاه‌های بالایی از نظر رضایت مصرف‌کننده قرار گرفته‌اند، هرچند خط تولید خودروهای الکتریکی این شرکت بارها در گذشته غیرقابل اطمینان ارزیابی شده است.

براساس داده‌های کانسومر ریپورتز از بیش از 1000 مالک تسلا مدل 3 با خودروهای مدل 2018 به بعد، همه این خودروهای برقی دارای قابلیت اطمینان متوسط یا بالا بوده‌اند.

نیسان لیف نیز همچنان یکی از قدیمی‌ترین و «اصیل‌ترین» خودروهای برقی است که این روزها حتی تا حدودی شبیه تویوتا پریوس به یک نماد تبدیل شده است. با گذشت سال‌ها و وجود داده‌های فراوان ثابت شده که مالکان این خودرو مشکلات قابل توجه چندانی در رابطه با این هاچ بک الکتریکی نداشته‌اند.

کانسومر ریپورتز می‌نویسد که تسلا و نیسان سال‌هاست که خودروهای برقی انبوه را تولید می‌کنند و در حالی که رقبای آنها بیش از 100 سال است که خودروهای گازسوز می‌سازند اما این برندها هنوز هم برتری آشکاری با خودروهای برقی دارند.

این نشریه براساس داده‌های تحت بررسی ادعا می‌کند که تسلا مدل 3 و نیسان لیف مشکلات بسیار کمتری در رابطه با باتری، موتورهای الکتریکی یا شارژ دارند.

با این حال همواره باید به یاد داشته باشید که موقعیت هر فرد منحصر به فرد است. شما می‌توانید فردا یک مدل 3 یا لیف را بخرید یا اجاره کنید و بلافاصله با مشکلات قابلیت اطمینان روبرو شویداما احتمال بروز این مشکلات به اندازه خودروهای برقی جدید نظیر فورد موستانگ مک ای که به خاطر امتیاز پایین آن دیگر توسط کانسومر ریپورتز توصیه نمی‌شود، نخواهد بود.

این نشریه نتیجه می‌گیرد که احتمالاً مقداری زمان خواهد برد تا سایر خودروسازان به قابلیت اطمینان در خودروهای خود دست پیدا کنند اما لیف و مدل 3 در حال حاضر بهترین گزینه‌های شما برای یک خودروی برقی مطمئن هستند. البته اجازه دهید کیا EV6 را فعلاً در نظر نگیریم.

منبع: insideevs

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تسلا و نیسان مطمئن‌ترین خودروهای برقی را می‌سازند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است