پس از این تجربه موفق، هوندا میگوید از این روش در طراحی مدل بعدی خود به نام پرولوگ هم استفاده کرده است. به گفته کارخانه برای نهایی کردن ظاهر خودرو هنوز از ماکتهای گلی استفاده میشود، اما برای طراحی اتاق خودرو کاملا از ابزارهای مجازی استفاده شد و تیمهای طراحی در لسآنجلس و توکیو همزمان در محیطی مجازی کنار یکدیگر کار کردند.
لیسا لی، مدیر طراحی اتاق پرولوگ میگوید با این روش زمان زیادی صرفهجویی میشود، چون با استفاده از امکانات دیجیتال میتوان سریعتر درباره رنگ و جنس مواد تصمیم گرفت. کنار هم بودن تیمها هم باعث میشود تصمیمگیری سریعتر شود. هوندا میگوید قصد ندارد این سیستم را به طور کامل جایگزین روشهای معمول کند، چون به نظر این کارخانه هنوز روابط انسانی نقش مهمی در شکل دادن به یک خودرو دارد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان