Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تصمیم نیسان برای تولید خودروهای الکتریکی در هند

شنبه | ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۷۸۷۱ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت نیسان موتور درصدد تولید خودروهای الکتریکی و همچنین باتری اتومبیل های برقی در هند است.

به گزارش خودروپرس، شرکت نیسان از تصمیم خود برای تولید خودروهای الکتریکی و همچنین باتری باتری اتومبیل های برقی در هند خبر داد.

«آشوانی گوپتا» مدیرعامل نیسان اظهار داشت این خودروساز در حال انجام یک مطالعه امکان پذیری برای ساخت خودروهای برقی در هند جهت استفاده مشتریان هندی و نیز کشورهای خارجی است.

به علاوه این خودروساز احداث یک واحد تولید باتری خودروهای برقی در هند را نیز تحت مطالعه دارد.

به گفته گوپتا این مطالعه امکان پذیری احتمالاً طی 9 ماه آینده به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل نیسان افزود: "ما امروز در حال مطالعه سه موضوع هستیم. یکی تولید خودرو و دیگری که از آن مهم تر است تولید باتری خواهد بود. اگر بتوان باتری را بخش جدایی ناپذیر تولید خودرو نامید، در این صورت باید همزمان به دنبال صنعتی سازی تولید خودرو و باتری باشیم."

وی در خلال یک همایش مجازی خاطرنشان کرد که نیسان به زیرساخت های شارژ خودرو در هند نیز توجه دقیق دارد: "در نتیجه این سه موضوعی است که در حال حاضر مطالعه می کنیم و به نظرم هند این فرصت فوق العاده را دارد تا هر سه قضیه را مورد توجه قرار دارد."

گوپتا اضافه کرد: "هر لحظه که ما این مطالعه را به پایان برسانیم آنگاه تصمیم خواهیم گرفت که چه کاری درباره برقی سازی محصولات در هند انجام دهیم."

به گفته این مقام نیسان، هند می بایست وابستگی خود به واردات خودروهای برقی را متوقف کند تا به مرحله خودکفایی و بومی سازی تولید خودروهای الکتریکی برسد.

وی افزود: "فناوری باتری از اهمیت بسزایی در خودروهایی برقی برخوردار است و اگر هند به توان رقابتی در این فناوری دست یابد در این صورت حدس می زنم که به کانون جهانی صادرات خودروهای برقی تبدیل خواهد شد."

گوپتا تصریح کرد: "شما باید زیرساخت های درست را برای تولید باتری به خاطر بحث ایمنی، جریان ولتاژ بالا و ... در اختیار داشته باشید."

هنوز مشخص نیست که نیسان تولید چه محصول برقی را در هند دنبال خواهد کرد. شاید این شرکت خودروهای الکتریکی مینی خود با عنوان «Kei» که با همکاری میتسوبیشی در ژاپن ساخته می شود را برای این بازار در نظر گرفته باشد.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تصمیم نیسان برای تولید خودروهای الکتریکی در هند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است