به گزارش کارپرس،نسخه بهروزرسانی شده این محصول در ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹ به مشتریان تایلندی تحویل و به علت نصب نوارهای پلاستیکی معیوب درز در و پنجرهها، سیتی، از راه نرسیده، فراخوان شد. این موضوع باعث شده است تا شرکت هوندا از نمایندگیهای خود در تایلند درخواست کند فعلا سفارشهای دیگر از این مدل را تحویل ندهند.
فراخوان مزبور احتمالا ناشی از بروز خطا در روند تولید و مونتاژ بوده است. هوندا اعلام کرده که قطعه معیوب را تعویض خواهد کرد. فراخوان مزبور خودروهای تولید شده از این مدل بین ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹ تا ۳۱ دسامبر را شامل میشود.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان