شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات و لوازم یدکی اصلی ایساکو، توسعه فروشگاههای مجاز این مجموعه را در دستور کار خود قرار داد.
این روزها توجه بازار به خگستر و رشد قیمتی این سهم فراتر از شاخص و حتی فراتر از شاخص خودرویی ها سبب شده تا وضعیت بنیادی این سهم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل ایساکو گفت: این شرکت به عنوان خط مقدم ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو، به منظور کاهش مخاطرات ناشی از ویروس کرونا، همچنان بر استفاده از خدمات غیرحضوری و عدم تجمع در نمایندگیها تاکید دارد.
پیرو توافق مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا)، شرکت ایساکو به پلتفرم «تهران هوشمند» خواهد پیوست.
ویژه /
شرکت خدمات پس از فروش ايرانخودرو اعلام کرد:
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در راستای حمایت از اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی همزمان با شیوع ویروس کرونا، آموزشهای فنی مورد نیاز کارشناسان شبکه نمایندگیهای خود را برای نخستین بار به صورت وبینار برگزار کرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو همزمان با فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر، با تاکید بر دریافت خدمات غیرحضوری و ماندن هموطنان در منزل، به منظور حفظ سلامتی در برابر ویروس کرونا، آمادگی خود را نسبت به ارایه خدمات در نمایندگیهای کشیک و امدادرسانی اعلام کرد.
همزمان با شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات معیشتی برای برخی هموطنان:
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت و دستگیری از نیازمندانی که همزمان با شیوع بیماری کووید19، از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شدهاند، با تهیه بستههایی حاوی ملزومات خوراکی به «رزمایش همدلی کمک مومنانه» پیوست
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، با توجه به رشد فزاینده قطعات تقلبی و غیراستاندارد در بازار قطعات یدکی خودرو، نسبت به استفاده مشتریان از این قطعات هشدار داد.
درراستای همکاری با نمایندگیها و فروشگاههای مجاز همزمان با شیوع ویروس کرونا:
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو که از اوایل اسفندماه سال 98 همزمان با شیوع ویروس کرونا درراستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، اقدامات مناسبی را در مقابله با این بحران انجام داده وبه همین منظور نیز مهلت بازپرداخت دیون شرکای تجاری خود را با شرایط تسهیل شده تا پایان خرداد ماه سال جاری، به تعویق انداخت.
ایساکو برنامه های راهبردی خود را با عنوان امید 99 در حالی به مدیران و معاونت های این شرکت ابلاغ کرد که در آن به توسعه خدمات الکترونیکی در بستر دیجیتال و ارتقای مهارت پرسنل و همچنین بهرهوری نظارتی و عملکردی دفاتر منطقهای در بخش خدمات تعمیراتی نمایندگیها اشاره داشته است.
توقف و یا به اصطلاح خواباندن طولانی مدت خودرو نیازمند رعایت نکات خاصی است که با رعایت این نکات میتواند عمر قطعات فنی خودرو را افزایش داد و ایجاد فرسودگیهایی که در اثر عدم توجه به نکات مربوط به توقف طولانی خودرو ایجاد میشود را به حداقل رساند.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع ويروس کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان همچنان با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات خودرویی مورد نیاز مشتریان در محل است.
۱۳۰ نمایندگی خدمات پس از فروش مکمل خدمات غیرحضوری:
مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو امروز به منظور بررسی نحوه خدماترسانی به مشتریان در شرایط شیوع ویروس کرونا، از تعمیرگاه شماره یک این شرکت بازدید کردند.