به گزارش خودروپرس، لی، بنیانگذار شیائومی، این اظهارات را در جریان پخش زنده با بیش از ۳۴میلیون بیننده عنوان کرد. شیائومی اواخر ماه گذشته خودروی خود را که نشانههای استایلی از پورشه میگیرد، وارد بازار شلوغ خودروهای برقی چین با برچسب قیمتی زیر ۳۰هزار دلار کرد که ۴هزار دلار ارزانتر از مدل ۳ تسلا در چین است.
وای جیانجون، مدیرعامل خودروساز چینی گریت وال موتور، او را در جریان پخش زنده همراهی میکرد و شیائومی را به خاطر تولید چنین خودرویی در سه سال تحسین کرد. لی گفت که شیائومی تحویل نسخه استاندارد خود را تا ۱۲ روز جلو انداخته است. او در پاسخ به سوال کاربران آنلاین در مورد برنامههای این شرکت گفت که شیائومی هیچ برنامهای برای ساخت خودروهای آفرود ندارد و در درجه اول بر SU۷ تمرکز خواهد کرد.
وای جیانجون، مدیرعامل خودروساز چینی گریت وال موتور، او را در جریان پخش زنده همراهی میکرد و شیائومی را به خاطر تولید چنین خودرویی در سه سال تحسین کرد. لی گفت که شیائومی تحویل نسخه استاندارد خود را تا ۱۲ روز جلو انداخته است. او در پاسخ به سوال کاربران آنلاین در مورد برنامههای این شرکت گفت که شیائومی هیچ برنامهای برای ساخت خودروهای آفرود ندارد و در درجه اول بر SU۷ تمرکز خواهد کرد.
شیائومی قبلا گفته بود که قصد دارد علاوه بر نسخه استاندارد، مدلهای Max را در این ماه و مدلهای Pro را تا پایان ماه مه تحویل دهد. طبق گزارش رویترز، اولین خودروی برقی شیائومی موجهایی را در بازار چین ایجاد کرده است، به طوری که دیگر برندهای خودروهای برقی چینی با مدلهای مشابه کاهش قیمت و یارانه را پس از عرضه آن اعلام کردند.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان