روابط عمومی شرکت ایساکو اعلام کرد طرح همراه با مشتریان را به منظور اعتماد سازی دوسویه از ابتدای بهمن ماه در نمایندگی های رسمی ایران خودرو آغاز کرده است.
شرکت همگام خودرو، در راستای ارتقای خدمات کیفی و کمی تعمیرات تخصصی خودرو در تعمیرگاههای مرکزی ایرانخودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان اقدام به راهاندازی مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه مرکزی شماره یک كرد.
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پايان آبان ماه سال جاري، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایرانخودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.
روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو اعلام کرد، با توجه به وقوع طوفان و بارش شدید باران در شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق به خصوص شهر مهران و بروز شرایط اضطراری، تمهیدات ویژهای برای ارائه خدمات به زایرین حسینی (ع) برنامهریزی شده است.
همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر معنوی هموطنان گرامی به عتبات عالیات، عملیات اجرایی طرح «با تو تا حرم» شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، با ارسال قطعات و لوازم یدکی به نمایندگیهای شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق، آغاز شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، در راستای طراحی پوستر «خدمترسانی به زائران اربعین حسینی» از علاقمندان حوزه طراحی برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل میآورد.
مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) از هماهنگی های اولیه برای اجرای طرح خدمات رسانی اربعین و بازبینی های استان های مرزی خبر داد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان میدانیم.