Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

با هدف ارتقاي دانش فني صورت گرفت:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، برای محصولات صادراتی و مونتاژی ایران‌خودرو کشور آذربایجان، دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی برگزار کرد.

ایساکو اعلام کرد:

کارپرس
روابط عمومی شرکت ایساکو اعلام کرد طرح همراه با مشتریان را به منظور اعتماد سازی دوسویه از ابتدای بهمن ماه در نمایندگی های رسمی ایران خودرو آغاز کرده است.

در راستای افزایش رضایت مشتریان صورت گرفت:

کارپرس
شرکت همگام خودرو، در راستای ارتقای خدمات کیفی و کمی تعمیرات تخصصی خودرو در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان اقدام به راه‌اندازی مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه مرکزی شماره یک كرد.

در دهمین دوره جايزه تعالی منابع انسانی؛

کارپرس
شرکت ایساکو در دهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی پس از ارزیابی های به عمل آمده پس از سال های 90 و 91 و برای بار سوم به عنوان برنده انتخاب شد.

آمارهای رسمی نشان می دهد:

کارپرس
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پايان آبان ماه سال جاري، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.

حسینی تاکید کرد:

کارپرس
نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همچنان در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

با یکه زارع صورت گرفت:

کارپرس
مهندس یکه زارع طی حکمی مسعود وثوق را به سمت عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت ایساکو منصوب کرد.

در راستای تسهیل ارائه خدمات صورت گرفت:

کارپرس
نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو با امکانات جدید برای تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش، در دسترس مشتریان قرار گرفت.

برای اجرا تا 11 آبان؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همزمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی طرح «با تو تا حرم» را از دوم تا یازدهم آبان ماه سال جاری، اجرا می‌کند.

پس از وقوع طوفان در مسیر زائرین کربلا:

کارپرس
روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد، با توجه به وقوع طوفان و بارش شدید باران در شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق به خصوص شهر مهران و بروز شرایط اضطراری، تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات به زایرین حسینی (ع) برنامه‌ریزی شده است.

ایساکو خبر داد:

کارپرس
همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر معنوی هموطنان گرامی به عتبات عالیات، عملیات اجرایی طرح «با تو تا حرم» شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با ارسال قطعات و لوازم یدکی به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق، آغاز شد.

توسط شرکت ایساکو انجام شد:

کارپرس
آزمون الکترونیکی سراسری پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، در پایان هفته گذشته برگزار شد.

در راستای موفقیت پایدار صورت گرفت؛

کارپرس
شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را تمدید کند.

ایساکو فراخوان داد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در راستای طراحی پوستر «خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی» از علاقمندان حوزه طراحی برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل می‌آورد.

مدیر عامل ایساکو خبر داد:

کارپرس
مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) از هماهنگی های اولیه برای اجرای طرح خدمات رسانی اربعین و بازبینی های استان های مرزی خبر داد.

حسینی تاکید کرد:

کارپرس
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان می‌دانیم.